SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

BlazeNetwork

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
3
Türkiyede'ki gördüğüm en güzel lag'sız bir sunucu herkese tavsiye ederim, bende bu sunucudayım.
 

ZoraNW

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Türkiyenin Eni MineCraft Serverı Başarıların devamnı dilerim
 

Breakthrough

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
KitPvP efsanevi olmuş, vuruşlar, oltanın gidişi ve ara sıra oluşan donmalarda giderilirse (ki şu an beta sürecinde, eminim düzelecektir) tadından yenmez.
Yine favorimsiniz!

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

BatuÇetin

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Sunucunuza kayıt olamıyorum oyundaki adım PirateBarboss ama biri bu isimle kayıt olmuş gibi lütfen o şahısın hesabının ve kayıt olmasının hesabını silin ben giremiyorum başarılar D:
 

EsatEfeKorkmaz

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Şu ana kadar gördüğüm en iyi sunuculardan biridir SonOyuncu. Kesinlikle tavsiye ederim gayet iyi bir sunucudur. :)

Lag 0, kalite %100, on numara beş yıldız :para::D
 

UltraoyunTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sunucuya denilecek laf yok. Donma, lag vs. desen yok. Vurma da sıkıntı var desen o da yok. Hile ve makro koruması var desen %5'den daha az var. Gerçekten işinizin hakkınızı veriyorsunuz. HARİKASINIZ!
 

Breakthrough

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
So Strike ile kalitenizi bir kez daha artırdınız.
Önünüzde saygıyla eğiliyorum.

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Türkiyede'ki gördüğüm en güzel lag'sız bir sunucu herkese tavsiye ederim, bende bu sunucudayım.
Türkiyenin Eni MineCraft Serverı Başarıların devamnı dilerim
KitPvP efsanevi olmuş, vuruşlar, oltanın gidişi ve ara sıra oluşan donmalarda giderilirse (ki şu an beta sürecinde, eminim düzelecektir) tadından yenmez.
Yine favorimsiniz!

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu ana kadar gördüğüm en iyi sunuculardan biridir SonOyuncu. Kesinlikle tavsiye ederim gayet iyi bir sunucudur. :)

Lag 0, kalite %100, on numara beş yıldız :para::D
Türkiyenin en büyüğü!
Sunucuya denilecek laf yok. Donma, lag vs. desen yok. Vurma da sıkıntı var desen o da yok. Hile ve makro koruması var desen %5'den daha az var. Gerçekten işinizin hakkınızı veriyorsunuz. HARİKASINIZ!
So Strike ile kalitenizi bir kez daha artırdınız.
Önünüzde saygıyla eğiliyorum.

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arkadaşlar hepinize bu güzel yorumlarınız için teker teker teşekkür ederiz. Bu tarz güzel geri bildirimleri gördükçe çok mutlu oluyoruz :) Dediğim gibi, ekip olarak her zaman "En iyisini nasıl yaparız?" sorusu ile yola çıkıp sunucuyu geliştiriyoruz ve bu hiçbir zaman değişmeyecek.
 

Hyroeth

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tam anlamıyla muhteşem bir sunucu, her geçen gün kalitesini 1 tık arttırmakta. Tebrik ediyorum. :şapka:
 

Işık_TR

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Bence Türkiye'nin en güzel serverı Sonoyuncu.Benim en sevdiğim serversınız.Gerek yetkililerin samimiliği gerek destekde sorunlarımızın tamamını çözmesi gerek yetkililerle birlikte takılmak hepsi çok güzel.<3 Sonoyuncu <3

Öncelikle baştan başlamak istiyorum.Sonoyuncu'da eğlendiğim gibi hiçbir serverda eğlendiğimi hatırlamıyorum.Gerek admin trolleri olsun gerek güzel oyunları olsun 5 yıldır kalbimize kazındı.Moderatorlerle takılmak olsun asistanla takılmak olsun hepsi çok güzeldi.Bi ara Onuraygun chatte vur bana şarkısını söylemişti yani anlayacağınız her şey çok güzel.Yani şimdi bu destekte bunları belirttim ama gereksiz olduysa DonduranAtes beni destekten banlayabilirsin.Şunu unutmayın ama SONOYUNCU 5 YILDIR KALBİMİZDEYDİ SONUNDA KADARDA KALBİMİZDE KALACAKTIR ONU KALBİMİZDEN SİLMEYE ÇALIŞANLARI AFFETMEYECEĞİZ.Bu kadar eğlenceli ve güzel server yaptığını için teşekkür ediyorum so ekibi. <3 sonoyuncu <3
 

Hyroeth

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çok başarılı bir sunucu, her gün kalitesini bir tık arttırmakta. Yetkili ekibi olsun, yaptığı projeler olsun.
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tam anlamıyla muhteşem bir sunucu, her geçen gün kalitesini 1 tık arttırmakta. Tebrik ediyorum. :şapka:
Bence Türkiye'nin en güzel serverı Sonoyuncu.Benim en sevdiğim serversınız.Gerek yetkililerin samimiliği gerek destekde sorunlarımızın tamamını çözmesi gerek yetkililerle birlikte takılmak hepsi çok güzel.<3 Sonoyuncu <3

Öncelikle baştan başlamak istiyorum.Sonoyuncu'da eğlendiğim gibi hiçbir serverda eğlendiğimi hatırlamıyorum.Gerek admin trolleri olsun gerek güzel oyunları olsun 5 yıldır kalbimize kazındı.Moderatorlerle takılmak olsun asistanla takılmak olsun hepsi çok güzeldi.Bi ara Onuraygun chatte vur bana şarkısını söylemişti yani anlayacağınız her şey çok güzel.Yani şimdi bu destekte bunları belirttim ama gereksiz olduysa DonduranAtes beni destekten banlayabilirsin.Şunu unutmayın ama SONOYUNCU 5 YILDIR KALBİMİZDEYDİ SONUNDA KADARDA KALBİMİZDE KALACAKTIR ONU KALBİMİZDEN SİLMEYE ÇALIŞANLARI AFFETMEYECEĞİZ.Bu kadar eğlenceli ve güzel server yaptığını için teşekkür ediyorum so ekibi. <3 sonoyuncu <3
Çok başarılı bir sunucu, her gün kalitesini bir tık arttırmakta. Yetkili ekibi olsun, yaptığı projeler olsun.

Hepinize teker teker çok teşekkür ediyoruz arkadaşlar. @Işık_TR Esas 5 yıldır bizimle olduğun için biz teşekkür ederiz :) <3
 

rzgsnl

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Genel Görüşüm : Budur!
RZGPUANLAR
││││││││││ (10/10)
 
Üst