Merhaba ARKADAŞLAR Serverimde Bütün Sorunlar Bitti Fakat Şu Lanet Olası Sorun Çıktı Spawn Lobisinde Pvp Kapalı (wgledim) Wglediğimden Dolayı Oyuncular StarterKit Pluginini Alamıyor Şöyle Hata Çıkıyor
hey sorry but you can't use that here
Bunu Nasıl Çözücem!! ACiLL YARDIM EDİN
hey sorry but you can't use that here
Bunu Nasıl Çözücem!! ACiLL YARDIM EDİN