Yardım Sunucuda Mesaj ve Komut Yazamıyorum!!

TanerKaragoz

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Oyun Sürümü
1.8 - 1.14
Öncelikle Merhaba, Sunucuya bir şey oldu Lobi 'de de Skyblock 'da da: hiç kimse, hiçbir şekilde mesaj atılmıyor ve komut giremiyor.
Ne biliyim dün bir şey yoktu şimdi ' /is go ' felan yazılmıyor sohbete komutsuz ' a ' bile yazsak hiçbir şey olmuyor.
Skript'le alakalı olabilir dendi baktımda sanırsam onla alakalı deil.
Yardım edebilecek varmı??
 

dostveviski

Yazıyor...
En iyi cevaplar
17
Komut veya mesaj yazdığınızdaki hatayı ulaştırırsanız yardımcı olabilirim.
 
Üst