TanerKaragoz
Sudan Çıkmış
- En iyi cevaplar
- 0
- Oyun Sürümü
- 1.8 - 1.14
Öncelikle Merhaba, Sunucuya bir şey oldu Lobi 'de de Skyblock 'da da: hiç kimse, hiçbir şekilde mesaj atılmıyor ve komut giremiyor.
Ne biliyim dün bir şey yoktu şimdi ' /is go ' felan yazılmıyor sohbete komutsuz ' a ' bile yazsak hiçbir şey olmuyor.
Skript'le alakalı olabilir dendi baktımda sanırsam onla alakalı deil.
Yardım edebilecek varmı??
Ne biliyim dün bir şey yoktu şimdi ' /is go ' felan yazılmıyor sohbete komutsuz ' a ' bile yazsak hiçbir şey olmuyor.
Skript'le alakalı olabilir dendi baktımda sanırsam onla alakalı deil.
Yardım edebilecek varmı??