zRedDragon
Elmas Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Çohzel espriydi kardeş tebrikler.AsdasdasCraftTR![]()
@OrangeLemon kanka o mesajı bir kere ben beğendim ilk önce lütfen haksızlık yapmayalım.(Biliyorum berbat bir espri)
FakezRedDragon Server koy bu adı bulurken çok zorlanmadım örneğin adın benim adımın çakması olması gibi.