Öncelikle merhaba, herkese iyi forumlar. Ben bugün foruma katıldım ve merak ettiğim bir şey var.
Bildiğiniz üzere Team Extreme adlı Minecraft başlatıcısı sayesinde Premium sahibi olmayan arkadaşlarımız Minecraft oynayabiliyor ve bu başlatıcı premium ile girebilme olanağı da sağlıyor. Benim aklıma takılan soru Premium'larımızı bu başlatıcıya girersek sıkıntı olur mu, çalınma riski var mı? Biliyorsunuz pelerin, skin, stat vb. şeyler için Minecraft bilgilerinizi isteyip hesap çalan siteler var acaba bu başlatıcı da böyle bir şey mi ben güvenemedim.
Be adam o kadar Premium'un var niye Team Extreme kullanıyorsun diyecekler olacaktır. Bir sunucuda mute veya ban yediğim zaman yedek hesabımı kullanıyorum ve yedek hesaba para vermek istemiyorum.
Bu arada TEL (Team Extreme Launcher) ile girip kapatıyorum ve yeni başlatıcıyı açtığımda sanki ilk defa açıyormuşum gibi "Sürrrprriiiizzzz...." ile başlayan yazı karşılıyor ve versiyonlarım ana ekrandan siliniyor (savelerim falan gitmiyor ama sadece TEL'de en son girdiğim versiyon duruyor). Hatta bazen premiuma girmeye çalışınca girmiyor, şifre veya email yanlış diyor, şifreyi sıfırlıyorum ancak yine olmuyor ve bu sorun sadece modeme restart atınca düzeliyor.
Bildiğiniz üzere Team Extreme adlı Minecraft başlatıcısı sayesinde Premium sahibi olmayan arkadaşlarımız Minecraft oynayabiliyor ve bu başlatıcı premium ile girebilme olanağı da sağlıyor. Benim aklıma takılan soru Premium'larımızı bu başlatıcıya girersek sıkıntı olur mu, çalınma riski var mı? Biliyorsunuz pelerin, skin, stat vb. şeyler için Minecraft bilgilerinizi isteyip hesap çalan siteler var acaba bu başlatıcı da böyle bir şey mi ben güvenemedim.
Be adam o kadar Premium'un var niye Team Extreme kullanıyorsun diyecekler olacaktır. Bir sunucuda mute veya ban yediğim zaman yedek hesabımı kullanıyorum ve yedek hesaba para vermek istemiyorum.
Bu arada TEL (Team Extreme Launcher) ile girip kapatıyorum ve yeni başlatıcıyı açtığımda sanki ilk defa açıyormuşum gibi "Sürrrprriiiizzzz...." ile başlayan yazı karşılıyor ve versiyonlarım ana ekrandan siliniyor (savelerim falan gitmiyor ama sadece TEL'de en son girdiğim versiyon duruyor). Hatta bazen premiuma girmeye çalışınca girmiyor, şifre veya email yanlış diyor, şifreyi sıfırlıyorum ancak yine olmuyor ve bu sorun sadece modeme restart atınca düzeliyor.