TEOG - 1 days left

BYTH

300 tracks in my Adidas track jacket
Emekli
En iyi cevaplar
17
Önceki sene girmiştim sınava. Din'den kork bence :) Eğer yeterince Türkçe ve İnkılap sorusu çözmüşsen yaparsın rahatça.
Ayrıca öğrenmiş olalım "1 Days" değil "1 Day" :) (Aklında bulunsun, ne olur olmaz :) )
Gençler forumda takılacağınıza gidin genel bir tekrar yapın.
Son gün tekrar yapmak sağlıklı bir hareket değil. Son gün öğrenciler dinlenmeli.
 

YasirUS

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Geçen sene girmiştim evet, hatırlıyorum o sınavı. Sağ gösterip sol vuruyorlar, soruları dikkatli oku bazı sorularda "Oha çok kolaymış" diyebilirsin ama dikkatli bakarsan soruda bir inlik olduğunu farkedersin. Sakin ol o kadar da strese girme. Sınava rahat gir soruları dikkatli oku elinden geleni yap. Gerisini Allah'a bırak.
Bu sene 15 temmuz olayından dolayı çoğu okulda Kitap dağıtılmadı ve öğretmen eksiği çok fazla olduğundan dolayı geçen senekinden yaklaşık 2 - 3 kat daha kolay sorma imkanları var şuanda hala Türkçe - Din kitabı falan yok .-.
 

HestiaKnife

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu sene 15 temmuz olayından dolayı çoğu okulda Kitap dağıtılmadı ve öğretmen eksiği çok fazla olduğundan dolayı geçen senekinden yaklaşık 2 - 3 kat daha kolay sorma imkanları var şuanda hala Türkçe - Din kitabı falan yok .-.
Sad stori...
takıldığın bir yer varsa sormaktan çekinme. biz ne güne varız
Teogdan sonra gelip foruma ezberlediğim soruları sorup doğru cevapları aldığımı hatırlarım xD
 

oyakabuyaka

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
tüm derslerden full çekiyorum ben rahat tek sorun türkçe. İngilizce bana Türkçeden daha kolay geliyor anlamıyorum deneme sınavından 10-12 yanlış yapıyom 8 i türkçe gerisi okuma hatası yada kaydırma :p
kendi dilimi bilmiyom ingilizcem süper ama mantık ters bende.(türkçede daha fiili bilmiyom anca paragaf dan kurtarıyom :D)
 

TurkiyeQQ

/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7
En iyi cevaplar
0
Bu telaş, korku ne arkadaş :) Zamanında SBS'ye girdiğimde hiçbir şey yoktu. Çok kasmayın kendinizi, rahat olun yoksa sonuçlar kötü olur :)
 

bikkik

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Aynen rahat olun ya :D Zaten hali hazırda bilgin var ise bir kitaba (yada deftere) göz gözdir geç :D Sınavda fln heyecan ile beraber her şey unutulabiliyor :/ (genel olarak tüm sınavlar için)
Gireceklere Başarılar Dilerim :şapka:
 

WegasTR

En iyi cevaplar
0
Çok mesaj gelmiş. Hangisini cevaplayacağıma şaşırdım :p
takıldığın bir yer varsa sormaktan çekinme. biz ne güne varız
Vay be, sizib gibi insanlar duruyomu
Aynen rahat olun ya :D Zaten hali hazırda bilgin var ise bir kitaba (yada deftere) göz gözdir geç :D Sınavda fln heyecan ile beraber her şey unutulabiliyor :/ (genel olarak tüm sınavlar için)
Gireceklere Başarılar Dilerim :şapka:
eyv
Bu telaş, korku ne arkadaş :) Zamanında SBS'ye girdiğimde hiçbir şey yoktu. Çok kasmayın kendinizi, rahat olun yoksa sonuçlar kötü olur :)
zaten 400 bekliyorum.
Yani toplam kaç yanlış yaptın?
630 mü??!!! Yapmayın, 500 son değil mi?
4 yıl sonra ben de giricem çok heyecanlıyım şimdiden çalışmaya başladım
hocam 4'e mi gidiyon cidden
 

ZediaphBack

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
3 yıl önce girmiştim Dinden yanlış yapmaman lazım bence genellikle kolay oluyor
 
Üst