Şunu söylemem gerekiyor ki şu son 2 senede yani 2014 yılından itibaren sınav biliyorsunuz ki baya bir değiştirildi. Bu yüzden geçen sene ve bu sene sınava giren öğrencilerin kendi haklarıyla herhangi bir puan aldıklarına inanmıyorum ben. Elin serserisi 450-460 alırken, sene boyunca çalışan çocuk 300-350 alabiliyor. Bu yüzden şunu söylemem gerekiyor ki eğer aranızda yüksek puan veya düşük puan alan varsa, ne kendini avutsun, ne de kendini yaksın. Sonuçta TEOG sadece bir lise seçimi. Meslek lisesi haricinde nereye gidersen git farketmez

. Ama şunu da bilin ki önemli olan Lise 1 değil, Lise 2-3-4 ve bunlara geçiş her senesinde değişiyor. Ben TEOG'a pek güvenmiyorum artık. Çok değişti çok.. Ben Allah'a şükür bu dönemlerde girmedim sınava