TEOG Puanları

TEOG Puanınız kaç?

  • 300-350

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 350-400

    Kullanılan: 3 9.7%
  • 400-450

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 450-500

    Kullanılan: 20 64.5%

  • Kullanılan toplam oy
    31

Epistomoloji

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Merhaba ortaokullu olupta yeni liseye geçmiş olan arkadaşlarım :) Malum bugün 09:00'da TEOG puanları açıklandı. Bu konu altında TEOG hakkında tartışıyoruz. Kaç puan aldığımızı da yazmayı unutmayalım! (Yazmak derken yukarıda anket var oraya anlarsınız ya hani)
 
Son düzenleme:

NoPermission

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Şunu söylemem gerekiyor ki şu son 2 senede yani 2014 yılından itibaren sınav biliyorsunuz ki baya bir değiştirildi. Bu yüzden geçen sene ve bu sene sınava giren öğrencilerin kendi haklarıyla herhangi bir puan aldıklarına inanmıyorum ben. Elin serserisi 450-460 alırken, sene boyunca çalışan çocuk 300-350 alabiliyor. Bu yüzden şunu söylemem gerekiyor ki eğer aranızda yüksek puan veya düşük puan alan varsa, ne kendini avutsun, ne de kendini yaksın. Sonuçta TEOG sadece bir lise seçimi. Meslek lisesi haricinde nereye gidersen git farketmez :). Ama şunu da bilin ki önemli olan Lise 1 değil, Lise 2-3-4 ve bunlara geçiş her senesinde değişiyor. Ben TEOG'a pek güvenmiyorum artık. Çok değişti çok.. Ben Allah'a şükür bu dönemlerde girmedim sınava :D

NOT: Bu dediklerim 300 ve üstü alan öğrenciler için geçerlidir. Gidip 200 alıyorsan okuma.
 

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Şunu söylemem gerekiyor ki şu son 2 senede yani 2014 yılından itibaren sınav biliyorsunuz ki baya bir değiştirildi. Bu yüzden geçen sene ve bu sene sınava giren öğrencilerin kendi haklarıyla herhangi bir puan aldıklarına inanmıyorum ben. Elin serserisi 450-460 alırken, sene boyunca çalışan çocuk 300-350 alabiliyor. Bu yüzden şunu söylemem gerekiyor ki eğer aranızda yüksek puan veya düşük puan alan varsa, ne kendini avutsun, ne de kendini yaksın. Sonuçta TEOG sadece bir lise seçimi. Meslek lisesi haricinde nereye gidersen git farketmez :). Ama şunu da bilin ki önemli olan Lise 1 değil, Lise 2-3-4 ve bunlara geçiş her senesinde değişiyor. Ben TEOG'a pek güvenmiyorum artık. Çok değişti çok.. Ben Allah'a şükür bu dönemlerde girmedim sınava :D
O öyle değil özel okula gidene torpil var da çalışan çocuk asla 300 civarı almaz yalandır alsa da çok zeki biri olduğu söylenemez. Evet sistem iğrenç ama çalışan her zaman olduğu gibi burada da kazanıyor.
 

NoPermission

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
He bu arada sanırsam bu sistem değiştiği an siz artık ilkokullu oldunuz. Liseye geçince orta
O öyle değil özel okula gidene torpil var da çalışan çocuk asla 300 civarı almaz yalandır alsa da çok zeki biri olduğu söylenemez. Evet sistem iğrenç ama çalışan her zaman olduğu gibi burada da kazanıyor.
Emin misin? Daha yeni haberlerde çıktı en fazla 2-3 ay olmuştur. "Hurdacı/Çöpçü Fen Lisesini tutturdu." burada kimseyi küçümsediğim yok ama okula gitmeyen biri nasıl Fen Lisesini tutturacak? Sistem değişti ve 3 yanlış 1 doğruyu götürüyor kaldırıldı. her şey saçmasapan değiştirildi. O yüzden sallamasyon kazananlarda var. He Özel Okul konusuna gelince neresinde torpil var? Teog sınavınıdamı o hocalar yapıyor? Teog kötü dedikte o kadarda değil en azından aynı okulun öğretmenleri girmiyor sınava, farklı farklı.
 

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
He bu arada sanırsam bu sistem değiştiği an siz artık ilkokullu oldunuz. Liseye geçince orta

Emin misin? Daha yeni haberlerde çıktı en fazla 2-3 ay olmuştur. "Hurdacı/Çöpçü Fen Lisesini tutturdu." burada kimseyi küçümsediğim yok ama okula gitmeyen biri nasıl Fen Lisesini tutturacak? Sistem değişti ve 3 yanlış 1 doğruyu götürüyor kaldırıldı. her şey saçmasapan değiştirildi. O yüzden sallamasyon kazananlarda var. He Özel Okul konusuna gelince neresinde torpil var? Teog sınavınıdamı o hocalar yapıyor? Teog kötü dedikte o kadarda değil en azından aynı okulun öğretmenleri girmiyor sınava, farklı farklı.

Okul puanları YEP puanına %30 oranında etki ediyor. Özel okullar şişirme not verdiğinde öğrencilerinin YEP puanı artıyor ve diğerlerinin önüne geçiyor.
 

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
He bu arada sanırsam bu sistem değiştiği an siz artık ilkokullu oldunuz. Liseye geçince orta

Emin misin? Daha yeni haberlerde çıktı en fazla 2-3 ay olmuştur. "Hurdacı/Çöpçü Fen Lisesini tutturdu." burada kimseyi küçümsediğim yok ama okula gitmeyen biri nasıl Fen Lisesini tutturacak? Sistem değişti ve 3 yanlış 1 doğruyu götürüyor kaldırıldı. her şey saçmasapan değiştirildi. O yüzden sallamasyon kazananlarda var. He Özel Okul konusuna gelince neresinde torpil var? Teog sınavınıdamı o hocalar yapıyor? Teog kötü dedikte o kadarda değil en azından aynı okulun öğretmenleri girmiyor sınava, farklı farklı.
Anlatayım. Ben 2000 liyim. Geçen sene girdim sınava, bu sene de arkadaşlarım girdi. Sınava çalıştım biraz, dershaneye falan gittim işte 495 puan tutturdum. Bizim okulda serserlerin hiçbiri 300'ü geçemedi. Gittiğim okulda çoğu kişi benim tarzda puanlar tutturmuş ama serseri falan göremedim hiç ve ben 1 yanlışla bu puanı aldım ama özel okullarda sınavlara hep 100 veriliyor(çoğunda) o yüzden puanları 2-3 puan artıyor. Fazla bir torpil değil yine de ayrıcalık. İlkokul 1-5 arası Ortaokul 6-8 lise yine aynı. Ayrıca fen lisesine girmek zor değil 350-400 e alan da var 450 üstü de var. 300'e alan anadolulda var. Bu sistemle birlikte okulun kalitesini anadolu-fen değil sadece puanlar ölçüyor. Sallamasyon kazanan hiç görmedim, sallamasayon giren gördüm ama 350'yi geçen görmedim. Ayrıca benim okulumda ve diğer yüksek puanlı okullarda bir tane bile öyle "salak" olup ders bilmez olup giren falan görmedim. En azından kültürlü tiplerdi bir kısım azınlık inek veya son sene ineklemiş tipler olsa da.
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
He bu arada sanırsam bu sistem değiştiği an siz artık ilkokullu oldunuz. Liseye geçince orta

Emin misin? Daha yeni haberlerde çıktı en fazla 2-3 ay olmuştur. "Hurdacı/Çöpçü Fen Lisesini tutturdu." burada kimseyi küçümsediğim yok ama okula gitmeyen biri nasıl Fen Lisesini tutturacak? Sistem değişti ve 3 yanlış 1 doğruyu götürüyor kaldırıldı. her şey saçmasapan değiştirildi. O yüzden sallamasyon kazananlarda var. He Özel Okul konusuna gelince neresinde torpil var? Teog sınavınıdamı o hocalar yapıyor? Teog kötü dedikte o kadarda değil en azından aynı okulun öğretmenleri girmiyor sınava, farklı farklı.
Bu TEOG daha kolay oldu bizim zamanımızdaki sınav neredeyse en zor sınavdı.Değerini bilsinler.
 

LordTs

Umut
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Şu düz liseleri kaldırıp imamhatip koyan zihniyete kafam .. 1 tane normal liseye giremiyorum
 

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Kolay olması daha kötü aslında S: Galatasaray 497 puan ne la? Bu yıl da yükselecek, 499 olacak S:
Şu halimle bile "keşke daha iyi yapsaydım" diyorsam, bir sorun vardır.
sen de bendensn 6. sınıfta umursamıyordum 8 de aklıma geldi ders çalışmak 6. sınıf 96, 8. sınıf 99. Bu sene mi girdin önceki mi ?[DOUBLEPOST=1435568303,1435568264][/DOUBLEPOST]
Şu düz liseleri kaldırıp imamhatip koyan zihniyete kafam .. 1 tane normal liseye giremiyorum
çalışsydn
 

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
sen de bendensn 6. sınıfta umursamıyordum 8 de aklıma geldi ders çalışmak 6. sınıf 96, 8. sınıf 99. Bu sene mi girdin önceki mi ?[DOUBLEPOST=1435568303,1435568264][/DOUBLEPOST]
çalışsydn
Bu sene girdim. 6. sınıf ve 7. sınıf yerine sadece 8. sınıf etki etseydi, bir de sınav daha zor olsaydı çok daha adil bir sistem yakalanabilirdi ama olmuyor işte.[DOUBLEPOST=1435568413][/DOUBLEPOST]
Şu düz liseleri kaldırıp imamhatip koyan zihniyete kafam .. 1 tane normal liseye giremiyorum
300'de mi alamadın S:
 

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Bu sene girdim. 6. sınıf ve 7. sınıf yerine sadece 8. sınıf etki etseydi, bir de sınav daha zor olsaydı çok daha adil bir sistem yakalanabilirdi ama olmuyor işte.
siz daha şanslısınız biz 7 de çalışmamız gerektiğini bilmiyorduk o yüzden daha düşük aldık.
 
Üst