TEOG Puanları

TEOG Puanınız kaç?

  • 300-350

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 350-400

    Kullanılan: 3 9.7%
  • 400-450

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 450-500

    Kullanılan: 20 64.5%

  • Kullanılan toplam oy
    31

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
kolay yapmalarının sebebi açıkta kalan yani geçemeyen öğrenciler, eğitimli öğrenciler istiyorlar ondan dolayı sınavı kolay yapıp kalan öğrenci sayısını çok fazla gözle görülü bi şekilde düşürmek istiyorlar[DOUBLEPOST=1435573257,1435573161][/DOUBLEPOST]ki gerçekten mantıklı bir olay, yani ben olsam böyle yaparım çoluk çocuğu kandırıp eğitimsiz hiç bişiden haberi olmayan çocukları toplayıp dışarda eylem yaptırmaktan iyidir!
Eğitim öyle vasıfsızlaşıyor zaten. Her lisenin eğitimini iyi yapmak varken böyle bir uygulamaya gitmek çok saçma.
 

tree

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Eğitim öyle vasıfsızlaşıyor zaten. Her lisenin eğitimini iyi yapmak varken böyle bir uygulamaya gitmek çok saçma.
insanları eğitmeye çalışıyorlar ilk amaç bu adam sınavı geçemeyince napıcak gidicek tornacı olacak başka bişi olucak en azından çocuğa bi meslek öğretip işlerini öğreip bişiler bekliyorlar çocuk liseye girmese daha mı iyi olurdu yani?
 

lSincapl

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
kolay yapmalarının sebebi açıkta kalan yani geçemeyen öğrenciler, eğitimli öğrenciler istiyorlar ondan dolayı sınavı kolay yapıp kalan öğrenci sayısını çok fazla gözle görülü bi şekilde düşürmek istiyorlar[DOUBLEPOST=1435573257,1435573161][/DOUBLEPOST]ki gerçekten mantıklı bir olay, yani ben olsam böyle yaparım çoluk çocuğu kandırıp eğitimsiz hiç bişiden haberi olmayan çocukları toplayıp dışarda eylem yaptırmaktan iyidir!
Ama o zaman haksızlık oluyor işte, bir kişi var deli gibi çalışmış, bir kişi var akşama kadar yatmış ve bunlar TEOG'da birbirlerine yakın notlar alıp aynı liseye gidiyorlar. Şimdi bu ne kadar doğru ne kadar yanlış.
 

tree

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ama o zaman haksızlık oluyor işte, bir kişi var deli gibi çalışmış, bir kişi var akşama kadar yatmış ve bunlar TEOG'da birbirlerine yakın notlar alıp aynı liseye gidiyorlar. Şimdi bu ne kadar doğru ne kadar yanlış.
ygs lys var kardeşim? hele lys öyle yatınca çalışılmıyor hadi ygs çokta kolay olmasada kitap okuyan ve hızlı soru çözebilen biri geçer ama lys de çalışan kazanır teog muş sbs imiş bunlar lise için meslek sahibi olmak için lys ygs şart
 

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
insanları eğitmeye çalışıyorlar ilk amaç bu adam sınavı geçemeyince napıcak gidicek tornacı olacak başka bişi olucak en azından çocuğa bi meslek öğretip işlerini öğreip bişiler bekliyorlar çocuk liseye girmese daha mı iyi olurdu yani?
O zaman en mantıklısı liseyi zorunlu kılıp, barajı ortadan kaldırmak, ki artık baraj diye bir şey kalmadı diye biliyorum
45 puanla bile lise var. öyle liselerin Hepsi imamhatip ama .O imam hatiplerin bazılarını düz lise veya meslek lisesi haline getirsinler. Daha iyi olur.
 

tree

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0

lSincapl

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
ygs lys var kardeşim? hele lys öyle yatınca çalışılmıyor hadi ygs çokta kolay olmasada kitap okuyan ve hızlı soru çözebilen biri geçer ama lys de çalışan kazanır teog muş sbs imiş bunlar lise için meslek sahibi olmak için lys ygs şart
Tamam da öğrenci der ki ben üniversite de okumayacağım ya da meslek liseli ise 2 yıllık beleşten üniversite okur yine haksızlık oluyor.
 

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
lise zaten zorunlu[DOUBLEPOST=1435573628,1435573596][/DOUBLEPOST]
yurda gitmiştim 6. sınıfta çok işe yarıyor, din ve bilim birleşince 410 almak kaçınılmaz :D
Lise zorunluysa zaten sınavı geçip geçmemesi önemli değil :/ Kesinlikle liseye gitmek zorunda S:
Ki artık geçip geçmemek kalktı diye biliyorum
 

tree

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tamam da öğrenci der ki ben üniversite de okumayacağım ya da meslek liseli ise 2 yıllık beleşten üniversite okur yine haksızlık oluyor.
kardeşim neresi haksızlık öyle yatan bi insan gidip "adam akıllı" bi meslek alabilir mi? beyin cerrahı olabilir mi üniversteyi nerde okuycağıda maalum evine en yakın yere konaklar ordada eğitimi zor bulur haksızlık diye bişi yok, sadece biraz geç gidiyor[DOUBLEPOST=1435573768,1435573722][/DOUBLEPOST]
Lise zorunluysa zaten sınavı geçip geçmemesi önemli değil :/ Kesinlikle liseye gitmek zorunda S:
Ki artık geçip geçmemek kalktı diye biliyorum
tmm işte lise zorunlu, ayrıca neyi tartışıyoruz biz olan olmuş, millieğtim müdürü değiliz neyi değiştiricez ki **
 

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
kardeşim neresi haksızlık öyle yatan bi insan gidip "adam akıllı" bi meslek alabilir mi? beyin cerrahı olabilir mi üniversteyi nerde okuycağıda maalum evine en yakın yere konaklar ordada eğitimi zor bulur haksızlık diye bişi yok, sadece biraz geç gidiyor[DOUBLEPOST=1435573768,1435573722][/DOUBLEPOST]
tmm işte lise zorunlu, ayrıca neyi tartışıyoruz biz olan olmuş, millieğtim müdürü değiliz neyi değiştiricez ki **
Tamam zaten zorunlu olsun ama sınav kolay olmasın S:
 
Üst