Ultra Mega Mini Anime Tanıtımları 1 - HIGHSCHOOL DxD

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0


Anime türü:
Ecchi, doğaüstü güçler, komedi, okul, romantizm, aksiyon

Animenin çıkış tarihi:
2013

Sezon saysı:
2 (3. sezon Nisan ayında)

Sezon başı bölüm sayısı:
12 + specialler


Genel karakterler:


Issei Hyoudou


Rias Gremory


Akeno Himejima


Koneko Toujou


Irina Shidou


Xenovia Quarta


Asia Argento


Yuuto Kiba


Gasper Vladi


Hikaye özeti:

Animenin ana karakteri olan Issei, okuduğu okulda bir numara olan Rias Gremory'e kafayı takmıştır. Ayrıca bu karakter aşırı sapıktır ve oppai(meme) manyağıdır.
Her zaman Rias Gremory'nin oppailerini okşamak istemiştir.
Okul çıkışı eve yol alırken geçtiği köprüde onu bir kız çağırır ve sevgilisi olmasını ister.
Her şey burada başlar. O kız kovulmuş melektir.(Tanrı'ya isyan edenler, emirlerine karşı gelenler). Ve Issei'yi öldürmek ister. Çünkü iki efsanevi ejderden birinin kutsal silahına sahiptir. Bu herkes için büyük bir tehtiddir.
Issei kutsal mızrakla kovulmuş melek tarafından vurulur.
Yine okul çıkışı rastgele bi' insanın ona verdiği kart sayesinde Rias Gremory, Issei'nin dileğiyle("En azından ölürsem, o kadının göğüslerinde ölmek istiyorum.") yanına ışınlanır. Issei çoktan ölmüştür. Rias Gremory kovulmuş meleğin icabına bakar ve Issei'yi bir ŞEYTAN olarak tekrar canlandırır. Artık Issei, Rias'ın emri altındadır. Ve Rias, Issei için 8 piyonun hepsini harcamıştır.
Issei artık bir şeytandır. Ve olaylar gittikçe büyür.


Animenin Wiki sayfası:

Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Animenin openingi:


Highschool DxD ilginizi çekti mi?
Buradan izleyebilirsiniz:

(1. sezon)
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


(2. sezon)
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


(3. sezon fragmanı)






 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
Galiba Forumun Ecchicisini Buldum ,
Forumda pek echici bulamazsın eskiden Animecilerin bulunduğu (Benim ve Zurinqununda) bulunduğu bir grup vardı lakin kapatıldı ve kapatılmasıyla forumun anime izleyenlerinin %95 i ******ci oldular. GERÇEK ANİMECİLERİN NESLİ FORUMDA TÜKENİYOR!
 

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Forumda pek echici bulamazsın eskiden Animecilerin bulunduğu (Benim ve Zurinqununda) bulunduğu bir grup vardı lakin kapatıldı ve kapatılmasıyla forumun anime izleyenlerinin %95 i ******ci oldular. GERÇEK ANİMECİLERİN NESLİ FORUMDA TÜKENİYOR!
Gruplar bölümü açılırsa zaten hemen bi' anime grubu açacağım. Anime Is My Life bi' kaç kişinin daha yönetimiyle devam edecek umarım.

++ Ecchicilerden bildiğim kadarıyla ben varım sadece başkalarını bilmiyorum.

- - - Şunu şuraya koyayım.
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Gruplar bölümü açılırsa zaten hemen bi' anime grubu açacağım. Anime Is My Life bi' kaç kişinin daha yönetimiyle devam edecek umarım.

++ Ecchicilerden bildiğim kadarıyla ben varım sadece başkalarını bilmiyorum.

- - - Şunu şuraya koyayım.
@Skaduush !?
Öyle bir grup açarsan beni de atmin yap appi* Hem Kemal appi açınca daha havalı oluyor .-.
 

Prokeen

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar bende Anime izlemek istiyorum. Sadece Naruto izledim... ( 323. Bölüme kadar sonra bıraktım. ) Bana kolay çözebileceğim ve yeni yayınlanmaya başlamış animeler önerirmisiniz ?
 

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar bende Anime izlemek istiyorum. Sadece Naruto izledim... ( 323. Bölüme kadar sonra bıraktım. ) Bana kolay çözebileceğim ve yeni yayınlanmaya başlamış animeler önerirmisiniz ?
Şahsen bana da artık Naruto sıkıcı gelmeye başladı sadece savaş sahneleri çok hoşuma gidiyor.

Sana önerim 12-25 bölüm arası animeleri izlemek. Hikayesini kolayca çözmek istediğin bi' anime istiyorsan Trinity Seven, Kiss X Sis gibi animeleri önerebilirim. Tabi senin anime zevkin başka olabilir sen sadece aksiyon seviyorsundur ben echhi harem vs. vs... kendin bulabilirsin.

Ve evet anime izlemelisin animelerden ders çıkarabilirsin. Animelerden hayat dersi alanlar var. Çok anlamlı sözler barındırıyorlar. Canın sıkıldığında ya da bilgisayarda bir şey yapmayınca anime izleyebilirsin ya da stresten arınmak için izleyebilirsin.
Fakat animeye fazla bağlanma. Delirebilirsin. *üzücü bir durumdur*
 

Prokeen

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Şahsen bana da artık Naruto sıkıcı gelmeye başladı sadece savaş sahneleri çok hoşuma gidiyor.

Sana önerim 12-25 bölüm arası animeleri izlemek. Hikayesini kolayca çözmek istediğin bi' anime istiyorsan Trinity Seven, Kiss X Sis gibi animeleri önerebilirim. Tabi senin anime zevkin başka olabilir sen sadece aksiyon seviyorsundur ben echhi harem vs. vs... kendin bulabilirsin.

Ve evet anime izlemelisin animelerden ders çıkarabilirsin. Animelerden hayat dersi alanlar var. Çok anlamlı sözler barındırıyorlar. Canın sıkıldığında ya da bilgisayarda bir şey yapmayınca anime izleyebilirsin ya da stresten arınmak için izleyebilirsin.
Fakat animeye fazla bağlanma. Delirebilirsin. *üzücü bir durumdur*
Teşekkürler, en kısa zamanda başlayacağım. :) Çevremdekiler sürekli anime karakterlerinden bashediyolar ve ben bir şey anlamıyorum.. :D
 

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Teşekkürler, en kısa zamanda başlayacağım. :) Çevremdekiler sürekli anime karakterlerinden bashediyolar ve ben bir şey anlamıyorum.. :D
Ve evet çevrende anime izleyenler var ise bi' nevi şanslı birisi sayılırsın koca sınıfta(hatta okulda) anime izleyen tek kişi benim. Şanssızlığımı görüyor musun? Death Note'yi anlatıyorum "SEN ŞEYTANA MI TAPIYON LAN NAMUSSUZ" (temsili) tepkiler alıyorum hani.

Animelerle işi olmayanların arasında anime hakkında konuşursan dışlanabilirsin uyarayım. Neyse şimdiden iyi seyirler.
 

Alkar

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ve evet çevrende anime izleyenler var ise bi' nevi şanslı birisi sayılırsın koca sınıfta(hatta okulda) anime izleyen tek kişi benim. Şanssızlığımı görüyor musun? Death Note'yi anlatıyorum "SEN ŞEYTANA MI TAPIYON LAN NAMUSSUZ" (temsili) tepkiler alıyorum hani.

Animelerle işi olmayanların arasında anime hakkında konuşursan dışlanabilirsin uyarayım. Neyse şimdiden iyi seyirler.
Çok haklısın. Sen hiç internet cafe de anime izleyen birisiyle karşılaştın mı? En dibe otururlar yanlarına birisi gelince hemen videoyu durdurup bir oyun açıyorlar yarım bir saat sonra tekrar kaldıkları yerden devam ediyorlar şahsen ben 3 kere gördüm ve bilerek yanlarına oturdum rahatça izlesinler diye çünkü çok aşırı çizgi film baskısına mağruz kalıyoruz.

+ Burada hala Anime ye çizgi film diyen bir arkadaş varsa bu mesajımı cevaplasın ona bir pscho pass izletelim bakalım sonra yine çizgi film diyebilecek mi?[DOUBLEPOST=1421020983,1421019010][/DOUBLEPOST]
Galiba Forumun Ecchicisini Buldum ,
Forumun tanınmayan Echhicisi = @Skaduush
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Şahsen bana da artık Naruto sıkıcı gelmeye başladı sadece savaş sahneleri çok hoşuma gidiyor.

Sana önerim 12-25 bölüm arası animeleri izlemek. Hikayesini kolayca çözmek istediğin bi' anime istiyorsan Trinity Seven, Kiss X Sis gibi animeleri önerebilirim. Tabi senin anime zevkin başka olabilir sen sadece aksiyon seviyorsundur ben echhi harem vs. vs... kendin bulabilirsin.

Ve evet anime izlemelisin animelerden ders çıkarabilirsin. Animelerden hayat dersi alanlar var. Çok anlamlı sözler barındırıyorlar. Canın sıkıldığında ya da bilgisayarda bir şey yapmayınca anime izleyebilirsin ya da stresten arınmak için izleyebilirsin.
Fakat animeye fazla bağlanma. Delirebilirsin. *üzücü bir durumdur*
Söz istiyorsan Zetsuon no Tempest pülüz*
Teşekkürler, en kısa zamanda başlayacağım. :) Çevremdekiler sürekli anime karakterlerinden bashediyolar ve ben bir şey anlamıyorum.. :D
Aman izleme, ecchidir kendileri :( Anlayacağın güzel animeler söyleyebilirim. Uzun istiyorsan Hunter x Hunter var. Kısa istiyorsan Hamatora. Aslında trinity seven aksiyon odaklı ama ecchisi de bol :/ Hem ecchi olsun hem de aksiyon olsun diyorsan Strike the blood var .-. Ecchi ve değüşük türler istiyorsan No game no lifeYok (Kalıcı Yasaklanma)* ve de Kuroko no basket var .-. Ecchi değil, aksiyon belki. Basketbol oynuyorlar ama basketbol kavramını tekrar yazıyorlar ._. @Tratsel
 
Üst