batihost.com
Altın Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Sepete devam yerine alışverişi tamamla desen? Başarılar.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kurulum sonrasında destek veriyormusunuz ?Sepete devam yerine alışverişi tamamla desen? Başarılar.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ya ben sitesi olan bir server alacağım siteden kayıt olmaları için ayrıca mobil liralarını Server Parasına dönüştürüp öyle vip falan almalarını istiyorum Mağaza kısacası ama mobil 3pay ortaklıgı falan istiyor oda 18+Kurulum sonrasına zor sadece çok zor şeylere destek veriyoruz.
Mesela abi ben bu haritayı beğenmedim gel beraber harita yapalım build im iyidir dersen desteği kapatıyoruz. Ama Web sayfam hazır vip satışı ekleyelim derseniz ekleriz.
Bizimle sakin, üslubunu koruyarak, saygılı konuştuğun sürece yardım alırsın. Bilmiyorsak bile sorar araştırır cevap veririz.
hmm kurdugunuz site vb link atabilirmisiniz.Bizim sistemde bunları halledebilirsin. Gameturkmc, gameofturk, Flarenw, craftrise, turkoyuncu, legendcraft vs vs bizim sistemi kullanıyor. İncele.
Anladım tşkkrlerAma windows yerine lunix al yoksa sıkıntı yaşarsın.
Bende nitradodan şikayetçiyim sizin bilişime geçmeyi düşünüyorum ancak kafamda sorular varBizim sistemde bunları halledebilirsin. Gameturkmc, gameofturk, Flarenw, craftrise, turkoyuncu, legendcraft vs vs bizim sistemi kullanıyor. İncele.
Windows 2012 al ben aldim.. süperİyide batihost karısık sepete devam yazıyorsun saçma sapan şeyler çıkıyor...[DOUBLEPOST=1441143954,1441143606][/DOUBLEPOST]Beyler DCTurk den alıcam 2012 mi alayım windows olarak ne alayım ?:hmm:
Teşekkürler İYİ FORUMLAR.Windows 2012 al ben aldim.. süper