RedFail
Elmas Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
No, ben o oyunu ilk çıktığında 1-2 ay oynadım ve bıraktım. Bunu sadece görüşlerinizi almak için açtım.[DOUBLEPOST=1436200252,1436200218][/DOUBLEPOST]"1 milyon kere völftaym"lardansın sende .s
Biraz büyüttüm yazarken evetWolfteam'ın o zamanki halini CS GO ile kıyaslaman çok komik gülesim geldi. Wolfteam şu anda da eskiden de CS GO kadar kaliteli, iyi grafiğe sahip, özel Skinlere sahip, mükemmel oyun modları, birçok harita hatta kendi haritalarınızı yapıp oynayabileceğiniz bir oyun değildi. Wolfteam'ı gözünüzde çok büyütmüşsünüz![]()