WolfTeam Eskiden Daha Güzeldi...

RedFail

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
"1 milyon kere völftaym"lardansın sende .s
No, ben o oyunu ilk çıktığında 1-2 ay oynadım ve bıraktım. Bunu sadece görüşlerinizi almak için açtım.[DOUBLEPOST=1436200252,1436200218][/DOUBLEPOST]
Wolfteam'ın o zamanki halini CS GO ile kıyaslaman çok komik gülesim geldi. Wolfteam şu anda da eskiden de CS GO kadar kaliteli, iyi grafiğe sahip, özel Skinlere sahip, mükemmel oyun modları, birçok harita hatta kendi haritalarınızı yapıp oynayabileceğiniz bir oyun değildi. Wolfteam'ı gözünüzde çok büyütmüşsünüz :(
Biraz büyüttüm yazarken evet :D
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Wolfteam zararlıdır arkadaşlar millet mutasyona uğruyor .s
 
Üst