Yardim Crash Hatasi :(

xoyuyu

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaslar yardim edermisin bilgisayirama format atdim ,java yı yukledim minecraftdida yukledim onceden calisan sey simdi calismiyor lutfen yardim edin bakin ne diyor Crash Dosyasi=


---- Minecraft Crash Report ----
// Would you like a cupcake?

Time: 05.06.2015 11:12
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.7.2
Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1
Java Version: 1.8.0_45, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 53649912 bytes (51 MB) / 125042688 bytes (119 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.7.2
LWJGL: 2.9.0
OpenGL: --ERROR-- RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs: []
Current Language: --ERROR-- NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: --ERROR-- NullPointerException: null
Anisotropic Filtering: Off (1)
 

EpicWatch

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Kardeşim aynı hata bana olmuştu bu hataya ''Bad video card drivers'' adını veriyorlar...

yapabileceğin 2 adım var
1.Masaüstünde sağ click yapıp,Ekran çözünürlüğüne gir.Gelişmiş ayarlara tıkla,İlk başta göreceksin zaten Özellikler'e tıkla,Genel'in yanında sürücü var oraya tıklayıp ''Sürücü Güncelleştir'' e tıkla o yeni bir güncelleme varsa ekran kartını günceller.Bu 1.adımın var olmazsa 2.adımı dene.

2.Masaüstüne birtane Minecraft Kısayolu at,ve minecraftın üstünde sağ click yapıp özellikler de sonra yukarda uyumluluk diye bir şey göreceksin.Oraya tıklayıp ''Bu programın çalıştıracağı uyumluluk modu:'' nun üstünde tik yoksa tik koy.Ordan Windows 2000 i seç ve oldu sonra uygula,tamam diyip minecrafta gir


OLDUYSA BİR TEŞEKKÜRÜ HOR GÖRME :)
 

xoyuyu

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Cok saol epicwatch kardesim ol
Kardeşim aynı hata bana olmuştu bu hataya ''Bad video card drivers'' adını veriyorlar...

yapabileceğin 2 adım var
1.Masaüstünde sağ click yapıp,Ekran çözünürlüğüne gir.Gelişmiş ayarlara tıkla,İlk başta göreceksin zaten Özellikler'e tıkla,Genel'in yanında sürücü var oraya tıklayıp ''Sürücü Güncelleştir'' e tıkla o yeni bir güncelleme varsa ekran kartını günceller.Bu 1.adımın var olmazsa 2.adımı dene.

2.Masaüstüne birtane Minecraft Kısayolu at,ve minecraftın üstünde sağ click yapıp özellikler de sonra yukarda uyumluluk diye bir şey göreceksin.Oraya tıklayıp ''Bu programın çalıştıracağı uyumluluk modu:'' nun üstünde tik yoksa tik koy.Ordan Windows 2000 i seç ve oldu sonra uygula,tamam diyip minecrafta gir


OLDUYSA BİR TEŞEKKÜRÜ HOR GÖRME :)
Cok saol kardesim oldu :) 1.secenek
 
Üst