Selamün Aleyküm Değerli ForumGamer Üyeleri , Benim Şöyle Bir Sıkıntım Var Oyunlara Girmediğim Zaman Yaz Sıcağında Pc'min GPU Sıcaklığı 70 Ancak Oyuna girince 100e kadar çıkabiliyor Fanlarım en fazla 105'e dayanıcak güçte ancak ben neden bukadar ısındığını anlayamıyorum 1 hafta önce böyle bir sıkıntım yoktu yaz sıcağı gelince başladı ne yapacağımı bilemiyorum. Fanların hızınıda arttırıyorum ekran kartına zarar vermeyecek şekilde gene de olumsuz. Yardımlarınızı Bekliyorum. Ne yapmalıyım ?
FANIM EN FAZLA 700MHz Oluyor.
YAPMAYA ÇALIŞTIKLARIM :
-Kasanın Dışını Ve içini Güzelce Su Ve Arap Sabunu İle Yıkamak (OLMADI)
-Ekran Kartını Çıkartıp Buzluğa Koymak (OLMADI)
-Kasayı 3 Vantilatörle Bir Odaya Hapsetmek (OLMADI)
-Kasanın Yan Tarafları Kırıp Açmak (OLMADI)
-Kasayı Kumsaldan Yüzdürmek (OLMADI)
-Kasaya Soğuk Bir Duş (OLMADI)
FANIM EN FAZLA 700MHz Oluyor.
YAPMAYA ÇALIŞTIKLARIM :
-Kasanın Dışını Ve içini Güzelce Su Ve Arap Sabunu İle Yıkamak (OLMADI)
-Ekran Kartını Çıkartıp Buzluğa Koymak (OLMADI)
-Kasayı 3 Vantilatörle Bir Odaya Hapsetmek (OLMADI)
-Kasanın Yan Tarafları Kırıp Açmak (OLMADI)
-Kasayı Kumsaldan Yüzdürmek (OLMADI)
-Kasaya Soğuk Bir Duş (OLMADI)
Son düzenleme: