Yeni Yılınız Kutlu Olsun!

BT_GoD

Düşmüş Melek
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
İyi, kötü bir yılı daha geride bırakıyoruz.
2014'ten geriye yeni arkadaşlar, dostluklar, kavgalar, sevinçler ve çeşitli anılar kalıyor.
Bazılarımız güzel bir yıl, bazılarımız kötü bir yıl geçirdi fakat bu yılı da bitiriyoruz.
Hatalarımızdan ders çıkarıp yeni yılda bunları tekrarlamamak elimizde...
2015'ten herkesin istediğini almasını, istediği gibi bir hayat sürmesini diliyorum.

*

Yeni yılda daha yeni arkadaşlarımız, dostlarımız ve kardeşlerimiz olacak.
Yeni arkadaşlarımız ile dostluklar kazanmak, eski dostlar ile bu dostlukları devam ettirmeyi umuyorum.
Forumumuzun bir aile olarak görüyorum ve bu yıl daha iyi bağlar kuracağımızı düşünüyorum.
Şunu unutmamanızı istiyorum yönetici veya yetkili önemli değil, hepimiz eşitiz hepimiz bu ailenin bir bireyiyiz.
Yeni yılı daha geniş, daha mutlu bir aile olarak geçirmek dileğiyle...

Yeni Yılınız Kutlu Olsun!
 
Son düzenleme:

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Sağ ol, teşekkürler senin de kutlu olsun da Christmas şarkısı ile Yılbaşının ne alakası var birisi açıklayabilir mi?
 

BT_GoD

Düşmüş Melek
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Christmas noel demek. Turkce cevirisi yilbasi :'(
Christmas ingilizceden dilimize çevrildiğinde noel demektir ve noel hıristiyan dinine mensup kişilerin 25 aralıkta kutladığı dini bir baylamdır. 1 Ocak yani yılbaşı ise ingilizceye çevrildiğinde New Year's Day olur. Bu bayram ile yılbaşının karıştırılması da her yıl zaten günah mıdır değil midir kavgasına döner. Ben de milleti bilinçlendirmek istiyorum.
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Christmas ingilizceden dilimize çevrildiğinde noel demektir ve noel hıristiyan dinine mensup kişilerin 25 aralıkta kutladığı dini bir baylamdır. 1 Ocak yani yılbaşı ise ingilizceye çevrildiğinde New Year's Day olur. Bu bayram ile yılbaşının karıştırılması da her yıl zaten günah mıdır değil midir kavgasına döner. Ben de milleti bilinçlendirmek istiyorum.
Orasi oyle :(
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Yeni dostluk mostluk, geçin Steam indirimini kabul, onun dışında her şeyi geçin. Demek istediğim tek şey, "seneye görüşürüz" :( Sevdiğim tek saçma espri bu* :(
Yıl başına post kasarak mı girmeliyim acaba ? Tüm yıl öyle geçer derler. :)
Post kasılmaz yazılır* :(
 
Üst