blade20090999
Kızıltaş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
sınıfımım tomb raiser
Asa kullanıyorsun ha iyimiş shadow asa bulursam veririm.sınıfımım tomb raiser
Var alırım bi ara.tamamdır sagol klanınız varsa gelmek isterim
Eğer grafiklere bakarak oyunu algilyacaksan veya böyle diyeceksen ciddi anlamda "defol" flash oyunlardada beter ama bu oyunda efsane bir kurgu düzen keyif var.Grafikler berbat..
Minecraft Grafikleri bile bundan iyi ...
radiant ilk ben elde edicem oglum2-3 gün geçti.merak etme birkaç güne seni açık ara farkla geçerim
(radiant asa planım var).
Ben s2 yaptığım an diğerlerinide s2 yaptım şu 30 min olayı tam anlamıyla gitsin 1 günde S5 KADAR gelmeyi planlıyorum.radiant ilk ben elde edicem oglumilk s4 bende s5 yapıcam zaten yarın xd
Var alırım bi ara.
Eğer grafiklere bakarak oyunu algilyacaksan veya böyle diyeceksen ciddi anlamda "defol" flash oyunlardada beter ama bu oyunda efsane bir kurgu düzen keyif var.
Grafikler biraz daha iyi olsaydı ben oynamazdım çünkü böyle oyunlar böyle iyi gidiyor.. ama build sistemini ufaktan değiştirseler iyi olurdu trovede.Grafiklere bakarak ilk algıladıgım oyun Minecraft, ve birkele oynadım çok süperdi diyebilirim..
fakat şu an grafiklere göre algılamıyorum artık ta sadece düşüncemdir.. grafikler biraz daha iyi olabilirdi en azından minecraft texture packlari falan gibi vb..
AYNEN YA 30 DK YAZIYOR en az 1.5 saat bekledim be .. Yoksa Şu anda s5 ti kılıcım xdBen s2 yaptığım an diğerlerinide s2 yaptım şu 30 min olayı tam anlamıyla gitsin 1 günde S5 KADAR gelmeyi planlıyorum.![]()
Yok girmeyi deneme 2:00 gibi girersin şu an oyuncu bol slotlara +1M ekleseler çok iyi olurdu.AYNEN YA 30 DK YAZIYOR en az 1.5 saat bekledim be .. Yoksa Şu anda s5 ti kılıcım xd
Bizim forum olarak açılcak.Beyler benide klana alın .s
Nickim EminGny[DOUBLEPOST=1437429948,1437429891][/DOUBLEPOST]Ulan al işte ya; forum.troveturk.com adresi satın alınmış![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
s2 fala ne oluyo bide ben 7 levelim . her şey bitti yada ne yapcağmı bilmiom çözeedim yav ssBen s2 yaptığım an diğerlerinide s2 yaptım şu 30 min olayı tam anlamıyla gitsin 1 günde S5 KADAR gelmeyi planlıyorum.![]()