50 lira verene 5 class tokeni veriyorlar. Ki bu uçurum oluşturmaz. Minecraftdaki /hat komutu gibi bir şey.Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Mağazalarında muhteşem fark atıcı paketler satıyorlar, umarım bu kadar paket satılırken keyif alabilirsiniz.
Ulan git şurdan dengesiz ya oyunu oynamamış kuru kuruya kötülüyor, ya da oyunda başına bi iş gelmiş kuyruk acısından laf yapıyorLinki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Mağazalarında muhteşem fark atıcı paketler satıyorlar, umarım bu kadar paket satılırken keyif alabilirsiniz.
Oyunun başında token mi veriliyor?!50 lira verene 5 class tokeni veriyorlar. Ki bu uçurum oluşturmaz. Minecraftdaki /hat komutu gibi bir şey.
Oyunun başında verilen 2 token ile rahatça idare edebiliriz. Gelişincede 1 karakter alırız yeterli.
Oyunu bilmeden yorum yapmayalım.
Akşama doğru açılacak köftemiz çalışıyor.@_Randy1_ Forum açılıcak mı ?![]()
Magi Voxel.Bu oyun için kılıçları hangi platform da yapabilirim acaba bilen bir anlatsındenemek istiyorumda
Evet ? sana gelmedi mi.Oyunun başında token mi veriliyor?!
Akşama doğru açılacak köftemiz çalışıyor.[DOUBLEPOST=1437490586,1437490550][/DOUBLEPOST]
Magi Voxel.
görmedim benEvet ? sana gelmedi mi.
Eren o biraz farklı daily bonus olarak token verdi bize o sırada.Evet ? sana gelmedi mi.
Güncelleme geldi, yükledik bile. Oyunun açılmasını bekliyoruzOyun neden "Offline"? Güncelleme mi geliyor?
Bende yükledim de art arda geliyor zannettim :/... (I'm waiting to!)Güncelleme geldi, yükledik bile. Oyunun açılmasını bekliyoruz![]()
2 post yukarıda bakımda oldugu yazıyor :/Şu anda serverler kapalı galiba, giremioyrum?