Swertyy
Demir Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Şu anda serverler kapalı galiba, giremioyrum?
Evet kapalı.
Şu anda serverler kapalı galiba, giremioyrum?
3 saatlık Bakıma AldılarŞu anda serverler kapalı galiba, giremioyrum?
qeqo programn adı ney ?![]()
Bu arada bu kılıcı yaptım ve adminlere yolladım
Çok güzel olmadı ama bazı kıytırık modellerden daha güzel![]()
Magica Voxelqeqo programn adı ney ?
3 saatmi? En azından adam gibi şeyler getirip gönlümüzü alsınlar3 saatlık Bakıma Aldılar
BAKIM MESAJİ:
Hello everyone!
We will be performing maintenance, and rolling out a patch on 7/21/2015.
The servers will come down at 7 ** PDT / 2 PM GMT and should be down for approximately 3 hours.
As always, we'll try to come in under that.
Thanks for your patience!
Canum, adamlar update getirmeden sırf server'lara restart gerekli diye 4 saat beklettiler daha ne olsun3 saatmi? En azından adam gibi şeyler getirip gönlümüzü alsınlar...
Marketteki flaks'ların size'Ları + olarak mı ekleniyor yoksa 9 size olarak sonsuza dek kalıyor mu, sonsuza dek kalıyorsa almayın hiç. Mastery'lerden gelen flask capacity yetiyor.Yeni class açıcaklara tavsiyem .. Eğer class token'iniz varsa açın .. Yoksa yeni hesap açıp ordan devam edin .. Marketteki Paranız çok önemli
Flasklar var .. onlardan alırsınız *tavsiyem*[DOUBLEPOST=1437491418,1437491360][/DOUBLEPOST]Bide oyunda yeni olan arkadaşlarımıza oyunu anlatabilirim .. Kulübe de beklerizOyun Nickim : Draciel
*İntahar eder*Canum, adamlar update getirmeden sırf server'lara restart gerekli diye 4 saat beklettiler daha ne olsunUpdate geldiyse de bug fix dışında bir şey yoktur.
Bu daha iyi gibi durdu. Yakında kendi sunucularımızı açabilirsek onlara plugin de yazmaya başlarız :/...Beyler sizce yeni bir minecraftmı doğuyor .s
Ama yeni hesap açında Tomb Raiser 'i seçemiyoruz (bende öyleydi)Yeni class açıcaklara tavsiyem .. Eğer class token'iniz varsa açın .. Yoksa yeni hesap açıp ordan devam edin .. Marketteki Paranız çok önemli
Flasklar var .. onlardan alırsınız *tavsiyem*[DOUBLEPOST=1437491418,1437491360][/DOUBLEPOST]Bide oyunda yeni olan arkadaşlarımıza oyunu anlatabilirim .. Kulübe de beklerizOyun Nickim : Draciel
Alakası yok yapı yapabildiğimiz her pixel oyun minecrafta mı benzeyecekBeyler sizce yeni bir minecraftmı doğuyor .s
Private server falan gelmez[DOUBLEPOST=1437492216,1437492178][/DOUBLEPOST]Bu daha iyi gibi durdu. Yakında kendi sunucularımızı açabilirsek onlara plugin de yazmaya başlarız :/...
Klana gel her istediğini sorabilirsinOyuna yeni başladım oyunu öğretmek istiyorsanız oyundaki ismim:
Moonstalkerr veya 3 r ile veya 1 r ile hatırlamıom .d
Europe sunucusu
Bu arada aynı hesapta birden fazla class'la oynamak isteyenler, mastery kasmak isteyenler, boşa tekrar item kasmak istemeyenler ne yapsın ?Yeni class açıcaklara tavsiyem .. Eğer class token'iniz varsa açın .. Yoksa yeni hesap açıp ordan devam edin .. Marketteki Paranız çok önemli
Flasklar var .. onlardan alırsınız *tavsiyem*[DOUBLEPOST=1437491418,1437491360][/DOUBLEPOST]Bide oyunda yeni olan arkadaşlarımıza oyunu anlatabilirim .. Kulübe de beklerizOyun Nickim : Draciel