Avrupadayız biz bayağı bi kişiGüncelleme varmış sanırım onu yaptı, oyuna girmeye çalışıyorum şu an :/
Bu arada Kuzey Amerika, Avrupa sunucusunda mısınız neredesiniz yav :3
Avrupadayız biz bayağı bi kişiGüncelleme varmış sanırım onu yaptı, oyuna girmeye çalışıyorum şu an :/
Bu arada Kuzey Amerika, Avrupa sunucusunda mısınız neredesiniz yav :3
Güncelleme varmış sanırım onu yaptı, oyuna girmeye çalışıyorum şu an :/
Bu arada Kuzey Amerika, Avrupa sunucusunda mısınız neredesiniz yav :3
AvrupaGüncelleme varmış sanırım onu yaptı, oyuna girmeye çalışıyorum şu an :/
Bu arada Kuzey Amerika, Avrupa sunucusunda mısınız neredesiniz yav :3
Evet offline yazıyor bendeAvrupa
oyun sunucuları şu anda bakımda. 72115.2 güncellemesi yapılıyor şu an.
Çalışıyoruz.Şuradakileri Tam Olarak Çevirip Kendi Forumunuza Atsanız
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Hala bekliyorum........................................................................ (unlimited point's)3 saatin tamamlanmasına 15-20 dk kald.
Nickinizi alayım, oyun açılınca kulübe ekleyeceğim.Bence forumdaki herke bi clube girsin.clubu soyleyın gelırım.
Forum İçinde Parçalanmalar Oldu Bile 3 Külüp Var ŞuandaBence forumdaki herke bi clube girsin.clubu soyleyın gelırım.
Birden fazla kulübe giriliyor zaten de çok oyunculu olan taşınacakmış yeniden yapılıyormuş asıl orada toplanılır.Forum İçinde Parçalanmalar Oldu Bile 3 Külüp Var Şuanda![]()