M
MUHDE
Ziyaretçi
Yölö bir süre foruma giremeyecekmiş o yüzden bu konuyu açmamı istedi hepinizi seviyormuş kendüsü 
[02:48:51] yoloman(Mehmet): Forumdaki bazı hayatları çok kötü olan(!)insancıkların bunun yüzünden etrafa atarlanması çok komik , herkese laf atmaktan vaz geçin
Kendinize geldiğinizde geri dönerim hepinizi mucuk mucuk öpüyürüm 
@yoloman
[02:48:51] yoloman(Mehmet): Forumdaki bazı hayatları çok kötü olan(!)insancıkların bunun yüzünden etrafa atarlanması çok komik , herkese laf atmaktan vaz geçin
@yoloman