Yoloman aböüt

HENTAÜ


  • Kullanılan toplam oy
    13
M

MUHDE

Ziyaretçi
Yölö bir süre foruma giremeyecekmiş o yüzden bu konuyu açmamı istedi hepinizi seviyormuş kendüsü :(

[02:48:51] yoloman(Mehmet): Forumdaki bazı hayatları çok kötü olan(!)insancıkların bunun yüzünden etrafa atarlanması çok komik , herkese laf atmaktan vaz geçin :( Kendinize geldiğinizde geri dönerim hepinizi mucuk mucuk öpüyürüm :(


@yoloman
 

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Album HYDRA mı :D Leauge Of Legends oynuyomuş... Bir dakika. LOL == HENTAÜ ?!?!?!??!?!!?!?
Beyin kendini kapattı :(
 

Tratsel

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
MUHDE konu açarsa HENTAÜ..
MUHDE seviyor HENTAÜ.
Ben de seviyor HENTAÜ*
 
M

MUHDE

Ziyaretçi
saçma saçma konuşuyorsunuz

Konu dışı bölümünde mesaj sayıları geçerli olmuyor herşeyden ayrı bir konu konunun başlığına bakılır ise zaten bu forumda bu konu gayet uygun :(
Asıl sen bunu yazarak çok saçma bir şey söyledün :(

+ Cümlelerin sonuna herkes nokta koyabilir her koyanın tükçesi güzel olmuyor malesef..
 
Üst