Bence IOS 12 şöyle olmalı
ARTIK ESKİ VE BERBAT OLAN IOS SİSTEMİNİ KALDIRIP TEMELLİ ANDROID OLUYORUZ! Burada amacımız Steve Jobs'u mezarında ters döndürmek.
Cidden. Güncellemeyi denerken App Store'u Google Play'e çevirdiklerini fark ettim. Apple kullansam bile, bence Apple bitti yav.