Arama sonuçlarınız

  1. 98IamLegend98

    Steve Havai Fişek yapıyor.

    Arkadaşlar aslında günler önce çizmiştim fakat koyacak zaman bulamadım steve meşale ışığında havai fişek yapmaya çalışıyor.
  2. 98IamLegend98

    Terraria Tavşan Sorunsalı

    belki bug olmuştur tavşanlara yeni bi özellik gelmiştir lav kodunu inceleyelim demişlerdir yanlışlıkla lava ölmemeyi sağlamışlardır.
  3. 98IamLegend98

    Terraria Tavşan Sorunsalı

    yeryüzüne açılan bir delik vardır ordan geliyorlardır.
  4. 98IamLegend98

    owen_1 adlı üye profilime mesaj gönderemesin istiyorum.

    onun yerine onu terket demek yerine güzelce "sen yetkili değilsin neden konu kilit diyorsun?" şeklinde diyebilirdin.
  5. 98IamLegend98

    owen_1 adlı üye profilime mesaj gönderemesin istiyorum.

    kara listeye alınca mesaj atamıomu abuk subuk yorum atan sensin! baksana bişe diceksin mixer falan karıştırıosun içine!
  6. 98IamLegend98

    owen_1 adlı üye profilime mesaj gönderemesin istiyorum.

    Merhaba Sayın Adminler. @owen_1 adlı üye benim profilime girip garip garip mesajlar bırakıyor. ve bende profilime bir mesaj yazamasın istiyorum. Lütfen profilime bir şey yazmasını engellermisiniz?
  7. 98IamLegend98

    | Madenci Çocuk | Wallpaper | çoban_yıldızı16 İçin Özel Hazırlanma | Gölgelendirme |

    ama tek sorun şudur kim birisine küfrediyorsa aslında kendine ediyordur bu sadece küfür için geçerli değil. hem orda koskoca rapor et butonu duruyor :D ya ona tıklarsam? :D Hem ben şimdiye moddum fakat başvuruda tc kimlik no istiyor.
  8. 98IamLegend98

    | Madenci Çocuk | Wallpaper | çoban_yıldızı16 İçin Özel Hazırlanma | Gölgelendirme |

    sana bir şey demiyorum. fakat yetkili olsaydım şimdi seni yetkiliye karşı çıkmaktan banlamıştım/uyarmıştım
  9. 98IamLegend98

    | Madenci Çocuk | Wallpaper | çoban_yıldızı16 İçin Özel Hazırlanma | Gölgelendirme |

    doğru.Gerçekçi olsun diye yaptım. lan post kasıcı female beğeniyosan niye 1+ dion orda önünde koskoca beğen butonu var.
  10. 98IamLegend98

    1.7.9 Da Neden Skinler Gözükmüyor ?

    gel senle dünya haritasını açalım bakalım hangi ülkeler var?
  11. 98IamLegend98

    1.7.9 Da Neden Skinler Gözükmüyor ?

    dünyada 10+ ülkede toplamda nekadar insan yaşayabilirki?
  12. 98IamLegend98

    1.7.9 Da Neden Skinler Gözükmüyor ?

    random.org gibi bi site bul kendine yeni hesap aç :D not 98IamLegend98 yapma :x bu arada bi (sansür) de benim nickimi kullanıo ben o adamın (sansür) zevki içinmi aldım premi? banada olduğu için sana hak verdim. not:bende o adamı steve olmakla cezalandırdım xd
  13. 98IamLegend98

    1.7.9 Da Neden Skinler Gözükmüyor ?

    hakkını ramakta haklısın. bence onları şöyle cezalandır: steve nin skini bul sonra onu koy öyle bıraksınlar oyunu :D
  14. 98IamLegend98

    1.7.9 Da Neden Skinler Gözükmüyor ?

    bence hiç iyi olmaz. Minecraft oynayayanların %75'i crack. ve bu sebeple minecraftın oyuncusu çok fazla o yüzden atıyorum 657 Milyar oyuncusu var diyelim belki gerçekten öledir dünyada 1.çünkü bu oyun 657 Milyar kişi 17 milyon 'a düşer.
  15. 98IamLegend98

    1.7.9 Da Neden Skinler Gözükmüyor ?

    ve yavaş yavaş crack önlemleri alınıyor. belki yakında crack steam oyunları gibi premium olmayan kimse multi oynayamaz belki.
  16. 98IamLegend98

    World Chunkloader - herkes Dalsın

    evet profil mesajıma bak orda yazıyor mutluluğum :) ve 07.07 bugün 7.ayın 7.gününde yani bu güzel bir tesadüf :)
  17. 98IamLegend98

    SlenderMan Gerçektem Varmı

    Slenderman bir Creepypasta dan ibarettir! insanları korkutmak için anlatıolar ve canavar yapma yarışmasında bi karaktermiş o.
  18. 98IamLegend98

    World Chunkloader - herkes Dalsın

    yuhhhh konu açsaydın ya kardeşim :)
  19. 98IamLegend98

    Neden İsim değiştiremiyorum (6 ay geçmediğinden değil konuya bakın hele)

    en bu konuya girme gardaş. ben senden daha ünlüyüm sen hiç mesaj yazmıosun çünkü bu yüzden sus!
  20. 98IamLegend98

    Neden İsim değiştiremiyorum (6 ay geçmediğinden değil konuya bakın hele)

    hayır tanıyor. sen yanlış biliyorsun. senden önce ben vardım. ilk sarıbücür skinim çıktığında efsane oldum en 8 eylül 2013 te kaydoldum. 13 ekim 2013 tede efsane oldum :D bana o skin yüzünden 2 hafta Sarı bücür tagı verdiler xd
  21. 98IamLegend98

    Neden İsim değiştiremiyorum (6 ay geçmediğinden değil konuya bakın hele)

    Birisinin Orjinalliğini bozamazsın! ben efsaneyim bide hem :D Forumdan atılıyorsunuz konu iice horta döndü.
  22. 98IamLegend98

    Neden İsim değiştiremiyorum (6 ay geçmediğinden değil konuya bakın hele)

    üşeniom yaa bana özelden onlara atacabileceğim mesajı yazıp verirmisin :D
  23. 98IamLegend98

    Neden İsim değiştiremiyorum (6 ay geçmediğinden değil konuya bakın hele)

    Tamam bunları olasıkıla hesaplayalım şimdi bunları planlayalım işlem tamam.Şimdi tek sorun denemek.
  24. 98IamLegend98

    Neden İsim değiştiremiyorum (6 ay geçmediğinden değil konuya bakın hele)

    tamam ama ben forum destektenmi atsam mesajdanmı atsam bilemiyorum mesajdan cevap vermiolar :D sence?
  25. 98IamLegend98

    Neden İsim değiştiremiyorum (6 ay geçmediğinden değil konuya bakın hele)

    kullanıcı adı değiştiren şey Kodlanmış bir makine. Yetkilerden istersem onların kalbi. Duyguları hisleri var. Çünkü onlarda bir insan. Makine ne anlasınki küfür olup olmadığından? Yetkililer ne demek istediğimi anlar. Makine anlamaz. sence istiyimmi :D
Üst