Arama sonuçlarınız

  1. 98IamLegend98

    İfade Savaşları 1

    savaş çooktan başladı.
  2. 98IamLegend98

    Mine imator 1.0.0 HATA

    bu gamemakerle yapıldığı için hata bilmiyorum.
  3. 98IamLegend98

    404 Not Found Hata Sesi

    birde 494 değil o 404 o :D
  4. 98IamLegend98

    Mine-İmator ile yaptıgım wallpaper

    internete mine imator 1.0.0 yaz bul hatırlamıyorum şimdi linki.
  5. 98IamLegend98

    Mine-İmator ile yaptıgım wallpaper

    mine imatorun 1.0.0 i çıktı onda daha çok özellik var beğenmedim.
  6. 98IamLegend98

    İfade Savaşları 1

    ispanyanın orda sarı var ._.
  7. 98IamLegend98

    İfade Savaşları 1

    peki -_- yim fakaat turuncu yer yok ?
  8. 98IamLegend98

    İfade Savaşları 1

    ay leyk treyns in tadı kalmadı hep iftira atarak ellerine geçirdi axcelad
  9. 98IamLegend98

    İfade Savaşları 1

    toprak fetedip ülkeleri haritadan silicez.
  10. 98IamLegend98

    İfade Savaşları 1

    bu arada soruyum -_- ifadesi bana devredildi. ve turunculr nerde ve nasıl savaşıcaz
  11. 98IamLegend98

    Klavyem çalışmıyor

    vindosla alakalı bir şey yok burda arkadaşlar dabulu yu yazamıyorum çünkü tuş kopuk zar zor basıyorum
  12. 98IamLegend98

    Oyuna Girince Spawna Işınlanma [Skript]

    haa anladım xd
  13. 98IamLegend98

    Oyuna Girince Spawna Işınlanma [Skript]

    voav süper ama essentialsta var :D
  14. 98IamLegend98

    Mine-İmator Türkçe İndir

    onu demiyorum arkadaş ya. aklınızmı almıo diyim ne diyim.
  15. 98IamLegend98

    Mine-İmator Türkçe İndir

    o değilde konu coderlik konusuna döndü! koderlik konusuna getiren yargınalanacak! VB 2013 kodlamasıyla oyundan silinicek!
  16. 98IamLegend98

    Beyninizi kullanmayı unuttuğunuz anlar .s.s (Başlık DH'den alıntıdır)

    bikere klozette tuvaletimi yaparken erkeklik organımı aşağı indirmeyi unutmuşum dalmışım baktım donuma işiom hemen çektim :SA:sD:D:ssD: (donumu aşağı indirdim anlarsınız ayakta yapacak halim yok ^_^) bide Allah'tan az geldi donuma :D AOE III oynarken trading post kurmuştum en uzaktaydı asker...
  17. 98IamLegend98

    Klavyem çalışmıyor

    lütfen post kasma. muhdenin dediği gibidir yada klavyenin pili bitmiştir klavyenin pili yalandır kalitesizdir.
  18. 98IamLegend98

    Nasıl Bir İsim Seçmeliyim?

    bende sen demeden burdan yaptım bikaç soru sordu okula gitmek istiomusun dedi ben zaten çok akıllıyım dedim şu çıktı: captain crazy edit:bu akıllı bide herkese gülümsüyorsun dedi doğru dedi xd
  19. 98IamLegend98

    Nasıl Bir İsim Seçmeliyim?

    :::ad:sS:d:a.da:dD:saSDA:d kafan güzelmiş . güle güle kullan. ha bide neyden içiyorsun? banada söyle bende içeyim.
  20. 98IamLegend98

    Nasıl Bir İsim Seçmeliyim?

    link atarmısın :D
  21. 98IamLegend98

    Nasıl Bir İsim Seçmeliyim?

    ZeonTürkiye! yi seç!
  22. 98IamLegend98

    Nereye Açmalıyım bu konuyu?

    sağol hsbas abi :)
  23. 98IamLegend98

    Nasıl Bir İsim Seçmeliyim?

    TR'ide unutma :)
  24. 98IamLegend98

    Nasıl Bir İsim Seçmeliyim?

    ne farkeder kardeşim
  25. 98IamLegend98

    Nasıl Bir İsim Seçmeliyim?

    Bu forumu terket! 1 sn olmadı.. bu ülkeyi terket!
Üst