Soz dinle biraz. 60hz monitörü dinamik olarak 75hz Ye yukseltmek monitorun gereksizce yorulmasina, görüntünün bulanık ulaşmasına neden olur. Sana tek yararı her ne kadar emin olmasam da vsync açtığı da FPS in 75 e sabitlenmesi olur. Ancak yine 60fps üstünü goremezsin. Monitörün donanimsal olarak...