Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Mineliyum Respawn

    Boşver güzel olmasını kapanmasa yeter :( Maşallah her sunucusu kapanıyor 1 ay olmadan :(
  2. Salturbone

    Bir kadının en seksi olduğu an!

    Sonuncu çok seğsi :/
  3. Salturbone

    Mineliyum Respawn

    Tamam towny olsun severim öyle şeyleri :(
  4. Salturbone

    Mineliyum Respawn

    Hep Harddiskimin suçu. Yaza kadar idare etsin yaza ssd alıp işletim sistemini oraya kuracağım. Sunucuya gelirsek, towny'nin ne demek olduğuna dair bir fikir sahibi bile değilim. Faction yanlısı da değilim. Survival iyi gibi şimdilik.
  5. Salturbone

    Mineliyum Respawn

    Canın sağ olsun :( En azından benim gibi 2 haftada 7 defa format atmak ile uğaşmıyorsundur...
  6. Salturbone

    Mineliyum Respawn

    @Kralimben ile orman katliamı yapmıştık ne hoş idi. O haritayı silmediysen ve kullanılmayacaksa bir ara atabilir misin ?
  7. Salturbone

    BungeeCord sorunu

    BungeeCord hakkında hiçbir şey bilmiyorum efenim. Zamanında BungeeCord kurmaya çalışmış olsam da becerememiş ve karmaşıklığı nedeniyle bırakmıştım. Üzgünüm ama yardım edemem.
  8. Salturbone

    Bu videoları izledikten sonra bazı şeylerin farkına varıcaksınız.

    Aslında bu kimsenin suçu değil. Kendini bir şeyler üreten olarak değil de yardımcı olarak tanıtmalısın kendi görüşümce. 1 yıl önce bende işe yaramıştı...
  9. Salturbone

    Bu videoları izledikten sonra bazı şeylerin farkına varıcaksınız.

    2. Video gereğinden fazla saçma. 1. yi ise izlemedim bir ara bakarım. Ama 2. video cidden saçma.
  10. Salturbone

    Toplayacağım Sistem

    Yok ben seni hep buluyorum orası sorun değil de başkası arayınca bulamıyor mübarek :(
  11. Salturbone

    Toplayacağım Sistem

    Biz ararken bulamayız ama seni :(
  12. Salturbone

    Toplayacağım Sistem

    İşlemciyi fx 6300 ile, msi 960'ı da asus 960 ile değiştir.Güç kaynağı fazla. 500w 80+ herhangi bir güç kaynağı karşılar. Bir de ramleri cl9 seçmeye dikkat et.
  13. Salturbone

    Türk Einstein hayatını kaybetti!

    Yok Türk Einstein diye haber verdi ondan dedim :p
  14. Salturbone

    Türk Einstein hayatını kaybetti!

    Fox tv izlemiş :( Bunu biliyorum çünkü ben de izledim :(
  15. Salturbone

    75 Hz - 60 Hz

    Senin anlattığın şeyin anlamı tepki süresine çıkıyor hertz değerinin değil. 25-30 fps arası oynanabilir, 60 fps akıcı görüntüdür. arası da oynanabilir ve akıcı karışımıdır. Açıklayıcı oldu mu ?
  16. Salturbone

    75 Hz - 60 Hz

    hertz oynatma hızı değildir bunu belirtmek isterim. Sayaç olmadan monitörün hertz değerinin üstünde performansı fark edemezsiniz.
  17. Salturbone

    75 Hz - 60 Hz

    60hz bir monitörde en fazla 60 fps'i fark edebilirsin. 600fps olduğunu ancak sayaç ile anlayabilirsin. İnsan gözü 240hz ye dek görebilir deniliyor ki oldukça mantıklı. Monitör hertz değeri ne kadar olursa monitörün en fazla o fps değerini görebilir. Ancak hala fps değerini ölçebilirsin.
  18. Salturbone

    75 Hz - 60 Hz

    Denemedim mi saniyorsun. :( bulaniklasir. renkler sararir veya kararir. Monitor bakilamayacak duruma gelir.
  19. Salturbone

    75 Hz - 60 Hz

    Soz dinle biraz. 60hz monitörü dinamik olarak 75hz Ye yukseltmek monitorun gereksizce yorulmasina, görüntünün bulanık ulaşmasına neden olur. Sana tek yararı her ne kadar emin olmasam da vsync açtığı da FPS in 75 e sabitlenmesi olur. Ancak yine 60fps üstünü goremezsin. Monitörün donanimsal olarak...
  20. Salturbone

    GTA 5 NEDEN KALDIRMIYOR ?!?

    960 dan 51watt , 980 den 1 watt daha fazla tuketiyor :(
  21. Salturbone

    GTA 5 NEDEN KALDIRMIYOR ?!?

    O ekran karti ile low ayarda 600p (eger destekliyorsa) belki 30 fps oynarsin. O da belki...
  22. Salturbone

    75 Hz - 60 Hz

    60hz monitorde 75 fps almanin hic bir yarari olmaz :( 60 hz monitor en fazla 60 fps gosterir. Ayrica monitor ayari olarak hz degerini artirmak monitoru bulaniklastiriyor. 60 kalsin zaten elindeki sistem ile ne kadar oynayabileceksin.
  23. Salturbone

    Eski Bir Bilgisayar Geldi Eve, Ekrana Görüntü Gelmiyor

    Ekran kartindan goruntu aldigin seye benzeyenler iste :( mobilden kolay degil :(
  24. Salturbone

    Eski Bir Bilgisayar Geldi Eve, Ekrana Görüntü Gelmiyor

    Kasanin arka tarafinda usb girislerinin oldugu plaka :( tabii vga olup olmadiklarindan emin degilim ordakilerin :(
  25. Salturbone

    Eski Bir Bilgisayar Geldi Eve, Ekrana Görüntü Gelmiyor

    Cahalca bir cevap* Goruntuyu ekran kartindan degil de anakarttan almayi denedin mi ? :(
Üst