Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Skript ve Java Karşılaştırması - Skript mi iyi Java mı?

    Cogu dil temelde ayni degil mi zaten :( farki yaratan kutuphaneler :( Sadece bukkit ile uğraşacaksan kodlama temellerini alman yeterli olacaktir bence :( bukkitte ne kadar jframe kullanilacagi tartisilir :(
  2. Salturbone

    Skript ve Java Karşılaştırması - Skript mi iyi Java mı?

    COk dogru noktaya deginmissin :( @Polkakorowakurwa KRHN a dedim dinlemedi beni :( ONu asarmis :(
  3. Salturbone

    Mod Yazım Rehberi 1.7.2 Ders 2 - Önce Proxy`ler !

    Normal yazimda pek kullanilmayacagi icin(mob yapmak istemezseniz tabii*) tam olarak ne oldugunu aciklama geregi hissetmedim. Yanlis hatirlamiyorsam sunucu/client uyumlulugu icin kullaniyorduk.
  4. Salturbone

    PHOTOSHOP cs6 açılmama şeyisi

    Manual guncelle o programlarda hayir yok :(
  5. Salturbone

    PHOTOSHOP cs6 açılmama şeyisi

    Aygit yoneticisinden kontrol edersen her zaman guncel der :(
  6. Salturbone

    PHOTOSHOP cs6 açılmama şeyisi

    Suan yuklu surucuyu silmeyi unutma pls yoksa hata cikabiliyor :(
  7. Salturbone

    Server :(

    Guvenlik duvarindan javaya tum izinleri ver.
  8. Salturbone

    SetHome Skripti Nasıl Yapabilirim

    Dedigim gibi blogun kontrol edilmesi gerek ve bu cok lag yapar :(
  9. Salturbone

    SetHome Skripti Nasıl Yapabilirim

    Yatagi bir degiskene atayip surekli kontrol ettirirsin ancak sunucu lagdan ölecektir soyleyeyim
  10. Salturbone

    SetHome Skripti Nasıl Yapabilirim

    http://njol.ch/projects/skript/doc/variables/ Bu sayfada var. Biraz asagiya inince bulursun.
  11. Salturbone

    Plugin yapmak için lazım olan şey

    Herhangi bir craftbukkit i kullanmayi denedin mi ? Sorun cikarmamasi gerek.
  12. Salturbone

    ABD Aya Gittimi ? [Tartışma]

    Evet evet bir de usenmediler ay tasi urettiler...
  13. Salturbone

    Skript ve Java Karşılaştırması - Skript mi iyi Java mı?

    Yahu biliyorum var oldugunu. Ama usb stick ile giriyorum pc ye, isletim sistemi yuklenmiyor. Yukledigim her sey usb cikarildigi an siliniyor ilk haline donuyor*
  14. Salturbone

    Skript ve Java Karşılaştırması - Skript mi iyi Java mı?

    Ozel mesajdan anlat ubuntuda skype yok* Mobilden giriyorum skype'a ki onu da su an baskasi kullaniyir*
  15. Salturbone

    Skript ve Java Karşılaştırması - Skript mi iyi Java mı?

    Vay cakal bana scheduler ogretecehtin de gunlerce doluydun ya -_- Sana inat Skript isaretledim. Harcaniyorum sen dedin -_-
  16. Salturbone

    Agar.io Konu Başlığı

    Ben pewdiepie ile oynadim bu oyunu. Tabii gercekten o ise :(
  17. Salturbone

    Bırakıyorum

    Geri geğl* Tabisi şaka yapiyor* Gitsin kum havuzunda oynasin*
  18. Salturbone

    [Spigot : 1.8] Diyoz Eklentisi

    Lisansi cok begendim :( +1 pls :(
  19. Salturbone

    Windows 8.1 Kaldırır Mı? HP Compaq Mini 1 GB RAM Intel Atom N455

    KDE'ler de zaten normal windows arayuzune benziyor ondan onerdim. Javayi yukleyeceksin gerisini kendisi halleder ya...
  20. Salturbone

    Windows 8.1 Kaldırır Mı? HP Compaq Mini 1 GB RAM Intel Atom N455

    Linux Mint KDE kur ugrasma windows ile. O sistemde Windows XP kursan daha iyi diyorum ben :(
  21. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    OOoo grafik ayari dusurmesin olmaz oyle sey...
  22. Salturbone

    Forum'a Bakış Açım Değişti :(

    Kriz geçiriyorum bir saniye...
  23. Salturbone

    Forum'a Bakış Açım Değişti :(

    Ehm where is wilson ???
Üst