Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Garip

    Tanıyorum. Ama sadece tanıyorum. Samimiyetimiz yoktu. Tabii bu hangi spiderustan bahsettiğine bağlı :(
  2. Salturbone

    Garip

    Spiderus ??? Gerçekten mi ? :(
  3. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Ehm yenilerini bekliyoruz biz :(
  4. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    En iyi ekran kartını mı istiyorsun ? Amd 300 serisini bekle. Tabii söylediğin gibi güç tüketimine takılmıyorsan...
  5. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    Hms ne zamandan beri. Ben digitalfoundry testlerine dayanarak soyluyurum canim. O kanaldaki testler yaniltici... Eger guc tuketimine takiliyorsan gtx 980 alabilirsin o gosterdiginden 10 watt daha az tuketiyor ve 900 serisinin en performansli karti. Oyunlari 4k dsr ile oynamazsan ( veya 4k...
  6. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    O kart gtx 960 dan 60watt daha gazla tuketiyor ve oyun performansi gtx 960 dan bir nebze daha dusuk. Tekrar dusun derim. Dusuk guc tuketimi ve performans istiyorsan nvidia 900 serisini tercih etmelisin.
Üst