Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Konuşalım [Sosyal Deney]

    Ehm bunun gibi :(
  2. Salturbone

    Konuşalım [Sosyal Deney]

    Akline yeni seyler geldi* Tenim bej gibidir. Gunesi sevmem, tenimin beyaz olmasi hosuma gider.
  3. Salturbone

    Konuşalım [Sosyal Deney]

    Yas 14 boy 1.72 kilo 75. Adimi biliyorsunuz zaten. 1 yasimi doldurduktan birkac ay sonra kasik fitigi ameliyati oldum. Bi' doktorun sacmaligi yuzunden gozluk taktim(tabii 1 ay taktim en fazla, bir gozume 1 digerine 1.5 demisti o gozluklere para verdik bir de, 2 yil sonra baska bir doktora gittim...
  4. Salturbone

    [YARDIM] Hata nedir?

    Hms remove 0 da durmaz, -1 ,-2 diye devam eder. 2 saniyede bir 0 a esitlesen daha mantikli olur.
  5. Salturbone

    [YARDIM] Hata nedir?

    send "" to player Yapacaksin.
  6. Salturbone

    Minecraft FPS!

    Tabii islemcinin de iyi olmasi lazim yoksa kaldiramaz o kadar islemi :(
  7. Salturbone

    Minecraft FPS!

    16 bit piksellere sahip AA bile olmayan bir oyunda GPU nun ne kadar performans vereceğini saniyorsun ? Ekran kartı olmayınca goruntuyu islemci çizmek zorunda kalır. Bu da islemciye yuk binmesine neden olur.
  8. Salturbone

    Minecraft FPS!

    Ne salliyorsunuz oyle ekran karti anakart falan :( ekran karti shader oynamayacagin surece faydasiz. Yeni ekran kartlari da pcie e baglaniyor. Eger 10-15 yillik bir bilgisayarin yoksa rahat rahat alabilirsin karti. Ancak minecraftta fps icin islemci lazim. Alacagin herhangi bir parca icin yeni...
  9. Salturbone

    Yeniden Bir Doğuş Yapıyorum

    De get forum senin oyun yerin degil. Kendine biraz zaman ver. "Acaba neden boyle diyorlar?" Diye dusun. Mumkunse haftalarca...
  10. Salturbone

    Oyunun Karıncalanması

    Wow ekran kartlarimiz ayni. Eger CCC den ayar yaptiysan varsayilana al. Bluescreenin pek cok nedeni olabilir. Her sey ekran kartiyla cosulmez.
  11. Salturbone

    RPG Server Lobisi [Yapımda]

    Tanımadığım insanlar beni etiketlemesin <_<
  12. Salturbone

    İddiayı Kaybettim...

    Ne iddiasiydi bu ?
  13. Salturbone

    En Yaşlımız Kim

    .666 ve buyuk goz ahbap bal gibi* ceviremedi herhal*
  14. Salturbone

    En Yaşlımız Kim

    I don't care sweete :(
  15. Salturbone

    En Yaşlımız Kim

    Malesef evet :(
  16. Salturbone

    En Yaşlımız Kim

    Oha konuyu gordugum an ben de bunu dusunmustum :(
  17. Salturbone

    Program dilleri hakkında

    Aslinda attigim o resim bilisim dersinde algoritma konusu olarak okutuluyor :( yani illia kodlama ile ogrenilmesine gerek yok. Java bilerek demeyelim de javadan aldigim temellerle basladim.
  18. Salturbone

    Program dilleri hakkında

    O zaman bana imkansiz cocuk diyebilirsiniz* Saka bir yana her seyin basi algoritma
  19. Salturbone

    1 Bilgi 3 Kişi

    Hitler eğer komutanlarını dinleseydi savaşı kazanabilirdi* Hms :( @Sezdoloste @Polkakorowakurwa @AklınaGelmedi
  20. Salturbone

    Program dilleri hakkında

    Bu tam anlamdaya "Kütüphaneler" dahilse işin çok zor :( Tabii düz C basittir onu hiç sorun etme :)
  21. Salturbone

    Program dilleri hakkında

    İsteriz ki temelini alsın. Zor bir dil değil. İngilizce güzel olunca kodlama da hoş oluyor. Direk olarak öğren demedim. Dedim ki "Java ile başla, temelini al sonra c türevine yönel."
  22. Salturbone

    Program dilleri hakkında

    C# sık kullanıldığı için herkes işine C# bilen istiyor. C# ile ne yapabiliyorsan diğer diller ile de yapabilirsin. Özellikle C türevi diller birbirilerine çok benziyorlar o yüzden birini öğrenince diğerini bildin say. Tabii hemen hemen aynı değil. Kütüphane olarak çok c++ ve c# nin çok farkları...
  23. Salturbone

    Sıkılmadınızmı ? Hadi gel her tarzdan müzik dinliyelim {Plug.dj}

    Acaba gerçekten her tarzdan olacak mı ? :( Birkaç kişi mutlaka geçirtecektir daha 15 saniye dinleyemeden :(
  24. Salturbone

    Tomb Raider - Wallpaper - HD

    Hms fotoğrafın üstüne birkaç desen çekmek marifet değil :(
  25. Salturbone

    Garip

    Ha onu tanıyorum ben :( Samimiydik onunla :( Tabii neden gittiğini bilmiyorum :( Ya da biliyorumdur ve unutmuşumdur :( Bilgisayarını bozmuş sanırım :( hatırlamıyorum :(
Üst