o ayrılırsa benim beynimde olanlardan biri
12,,:}}Crash}{Report}}İd:Todeskeksgidiyor}},,,,, kısaca beynim patlar :Donu özlicez anamızın ölümünden sonraki en kötü şey baba ölümü o yüzden baba ölümünden sonraki en kötü şey:todeskeks in forumdan gidişi İstiklal marşı açında hüzünlenelim :D ve...