Libraries in içindeki adını unuttuğum bir jar dosyasını sildim. Artık 1.6.4 e mod yüklüyorum 1.6.2 oluyor örneğin Grafitti, 1.6.2 sürümü yok.Ama yüklüyorum otomatik 1.6.4 oluyor bende 1.6.4 çalışmıyordu o yüzden kodlamayla azcık oynadım 1.6.2 ye her modu yüklüyorum alpha sürümündeki modlar olsa...