Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Minecraft Oynayamıyorum

    Aygit Yoneticisine girip goruntu bagdastiricisi ayarlarindan surucu olarak microsoft u sec. Sonra ekrn kartinin chipsetlerini yapan siteye gir (uretici firma degil chipset (amd , nvidia,intel vs.)) ve ekran karti modeline gore sueucuyu indir, sonra kurulumda ilk islem olarak surucuyu kaldir i...
  2. Salturbone

    Class Dosyası Acılmıyor

    Kullandigi aource dozyalarinin icine class dosyasini atinca calismaz. Surukle birak ile de calisma. Ancak java formatli dosyalari duzenleyebilirsin. Class dosyalarini duzenleyebilmek icin compile etmek gerekiyor :alay:
  3. Salturbone

    [Çözüldü] Komut Yazınca Bekletmesi

    Command /sgsec en solda olacak. Onun altındakiler de ona göre şekillenecek..
  4. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    AC: ROgue de öyle :'(
  5. Salturbone

    Science Of Future | Spoiler | Öneri ve fikirleriniz varsa yapışın.

    Profulunu de ac pls :'( K013 cihazımdan gönderildi
  6. Salturbone

    [Çözüldü] Komut Yazınca Bekletmesi

    Ben neydeyim saniyorsun :'( K013 cihazımdan gönderildi
  7. Salturbone

    [Çözüldü] Komut Yazınca Bekletmesi

    Yazilan he3 tab basina bir tab birakacaksin oralarda. Muhtemelen calisir.?? K013 cihazımdan gönderildi
  8. Salturbone

    [Çözüldü] Komut Yazınca Bekletmesi

    Command /sg Tab trigger: tab tab set {bir.%player%} to location of player Tab tab wait 5 seconds Tab tab set {iki.%player%} to location of player Tab tab if {bir.%player%} is %{iki.%player%}%: tab tab tab teleport player to {sg} Command /sgsec: tab trigger: Tab Tab set {sg} to location of player
  9. Salturbone

    Yeni Yıl

    Yanlisla3i duzeltme niyazi :'( vardir bir bildigi ^_^
  10. Salturbone

    Cidden "Güldür Güldür Show"a Gülüyomusunuz

    ben ikisini de sevmiyorum :'(
  11. Salturbone

    Sitede/Forumda En Çalışkan Üye Kim?

    Hmm kimse yeselectro dememis. Ben gidiyorum... @Yeselectro
  12. Salturbone

    Cidden "Güldür Güldür Show"a Gülüyomusunuz

    Berbat o ya izlemeye degmez :'(
  13. Salturbone

    Class Dosyası Acılmıyor

    Arkadas ne guzel sallamışsın ya :lol:
  14. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Havada olan ben degilim. Benim yerim belli. Ama birileri takilip dustu sanirim -_-
  15. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Hesap makinesi -_-
  16. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Bunlar gercek seyler dostum. Zamaninda pes extreme ekibinde grafik/forma tasarimcisi olarak calistim. Sadece tuttugum takimin profesyonel formalarini hazirlamak icin 3 ay ugrastim. Konaminin yapabileceginden cok daha kaliteli tasarimlar yaptim. Formqlara ozel kaliplari dhi kendim hazirladim...
  17. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Mobilden yainca sorun çıkariyor.
  18. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Ben oyun modlari yaptim (pekcok oyunda) buyuk bir oyun yama ekibinde calistim. Harika derece iyi photoshop kullanan biri oldum. Gml ile oyunlar yaptim (berbatti) java ogrenip plugin dahi yaptim ardindan genis bir oyun yapimciligina giristim ve ekip topladim. Raptorda neler var dokulsun ?
  19. Salturbone

    Class Dosyası Acılmıyor

    Musait degilim mobilden kopyalama yapamiyorum :'( K013 cihazımdan gönderildi
  20. Salturbone

    Class Dosyası Acılmıyor

    Compile etmek dosyayi okumak manasina gelir. Bunu javada jd-ui ile yapabilirsin :'(
  21. Salturbone

    Class Dosyası Acılmıyor

    Eclipse compile etmeye yaramaz. Compile edebilmek icin jd-gui kullanman gerek :'(
  22. Salturbone

    Sorun lütfen bilenler cevaplasın

    Bi ara icine kablo sikismisti cal8smiyordu ama acilmisti :'(
Üst