Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Forge Sorunu o.O

    Başka bir kaynaktan indirmeye çalışın o vakit :'(
  2. Salturbone

    Forge Sorunu o.O

    manual olarak orada gösterdiği linkten indir diyor :'(
  3. Salturbone

    CPU Sıcaklığı

    7 yıl sonra ilk defa kasayı açtım :'(
  4. Salturbone

    CPU Sıcaklığı

    hö ? 100 derece kırmızı yazınca biraz korkmuş olabilirim. 7 yıldır kullanıyorum hani (bazen aylarca her gün açtığım bile oluyor, gidip hitman absolution'u en yüksek ayarda 5 fps ile oynadım :'( ) Ve donanımcı falan değelim az buz bişiler biliyorum :'(
  5. Salturbone

    CPU Sıcaklığı

    Açık bırakırsam daha da ısınabilir canum :'( Kasanın içinde kalacak soğuk havayı dışarı salmış olabilirim onu yaparsam :'( :'(
  6. Salturbone

    CPU Sıcaklığı

    Arayıp da neyi bulamadın :'(
  7. Salturbone

    CPU Sıcaklığı

    Kısa bir süre önce Advanced SystemCare 8 yükledim ve gördüğüm şey karşısında şok oldum gibi :S CPU sıcaklığım 100 derece civarına çıkmıştı :S Sonradan arka planda çalışan uygulamaları falan kapattım 65 civarı bir sıcaklığa indi orası ayrı konu. Fan 2020 rpm hız ile çalışıyormuş. (İşlemcinin...
  8. Salturbone

    GameMakeri forumdakiler neden sevmiyor?

    Examples ? Kullanmadim mi saniyorsun ? Oyun yapmaya bile caliatim, gml en rezalet dil ve gm en ise yaramaz oyun yapma programi <_<
  9. Salturbone

    Ben diyeyim villa, Siz diyin Köşk

    seni çok iyi anliyorum :'( erkek organina benzemiyor değil :'(
  10. Salturbone

    2,5 yılı aşkın bir sürenin ardından tekrardan ;)

    Hoşgeldin ! Nen de buralatin postcusu(ne postundan bajsediyorum! Ben zeki çocuk !) tekrar hos geldin !
  11. Salturbone

    Hangi seriyi çekmeliyim?

    Bioshock iyidir. Dost abiye linkini de atarım mis ! :D
Üst