Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Üsttekinin adını bilebilir misin?

    Umut ??? K013 cihazımdan gönderildi
  2. Salturbone

    Görselden 0 Alma Qeyf

    İlkogretim o ilkokul degil :'(
  3. Salturbone

    Görselden 0 Alma Qeyf

    Orta okulda sinifta kalma soz konusu.bunun yaninda duz gecme ihtimalin de var.
  4. Salturbone

    Üsttekinin adını bilebilir misin?

    Ama bu cok kolaydi :'(
  5. Salturbone

    Üsttekinin adını bilebilir misin?

    Usttekinin adi omer.
  6. Salturbone

    Sizce nasıl bir oyun? [SAW 2]

    Eger oyun bedava ise burada paylasabilirsin. Ancak oyun parali ise paylasman hem yasal degil ve forum kurallarina aykiri.
  7. Salturbone

    içeri girin gruparla ilgili ._.

    Ruyamda gruplari gordum hadi hayirlisi :'(
  8. Salturbone

    Sınav Sorusu

    Hay8r uzayda kutle degil hacim devreye giriyor ;)
  9. Salturbone

    azcık soldaki eşek hakkında

    Fark etmez paint olsun yeter :'(
  10. Salturbone

    Sınav Sorusu

    Uzayda 1 kile pamuk daha agir:'(
  11. Salturbone

    azcık soldaki eşek hakkında

    Yazmiyor su kotu tablet. Seninkinden bir tane de bana yaparmisin diyorum. Zaten tabletten giriyorum tam bir iskence oluyor yazmak.
  12. Salturbone

    Sınav Sorusu

    Hatta ilk 6 ve 4 yazmistim toplam filan yazmiyor diye 4 2 yaptim gitti 10 puan ve sonuc 4 aldim :'(
  13. Salturbone

    Sınav Sorusu

    Toplam uzama yazmiyor %100 eminim.
  14. Salturbone

    azcık soldaki eşek hakkında

    ninkinden yapar mmisin bana ;(
  15. Salturbone

    Sınav Sorusu

    Toplam uzama diye bir sey yazmiyor soruda. Toplam diye kelime de gecmiyor. Birlikte falan da yazmiyor.
  16. Salturbone

    azcık soldaki eşek hakkında

    Keske anlamini bilzem :'(
  17. Salturbone

    Sınav Sorusu

    Ben inatciyim 4 ve 2 :'(
  18. Salturbone

    azcık soldaki eşek hakkında

    Seninkinin baska bir baktigi halo cizsene bakinca cok guzel oldugunu fark esiyorum ^_^
  19. Salturbone

    Sınav Sorusu

    Keain cevabi ver lutfen solaylama. O kadarini ben se anladim pls keain cevap :'(
  20. Salturbone

    azcık soldaki eşek hakkında

    İsteyene benimkinden yapilir canlarum B)
  21. Salturbone

    AC:Unity Fail

    2Kda zOrlar. 1080p yapip garantiye alalim biz onu :p gerci ben hep 900p oynuyorum memnunum da ;)
  22. Salturbone

    AC:Unity Fail

    30 fps benim icin her zaman bir ve3im kaybi olmustur. Dusunsene fps drop orani inanilmaz fazla. Boss fight'da ani fps dususu olursa ne kadar buyuk bir kayip yasayacaginin farkinda misin ? En az 45 , mumkunse 60 en ve3imli olani.
  23. Salturbone

    AC:Unity Fail

    O ywtenek allah vergisi canum uclu crossfire veya sli yapmadan kolay kolay oynayamazsin o oyunu.
  24. Salturbone

    AC:Unity Fail

    Yoo alamazsin. O oyunun bf4 ten daha iyi grqfikle3i var. Ve 980 bf4 u 4k da 20 fps aciyor :'(
  25. Salturbone

    AC:Unity Fail

    980 ile de calismaz o canum. Konsol sart :'(
Üst