Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Bilgisayarım Nasıl ve Oyun Önerileri

    İmkanı yok ! 450 ile (3450) en düşük ayarda oynuyorum. Sen güldürme beni <_<
  2. Salturbone

    Bilgisayarım Nasıl ve Oyun Önerileri

    O nedir öyle ! BF3 açmaya bile çalışma tatlım. İnanılmaz kasacak şekilde oynarsın. Sen mc/robocraft devam et !
  3. Salturbone

    Minecraft: Redstone İcatları - Bölüm 1

    Sen icat yapma Anılcan Abi, Lütfen :'( Daha az önce furkan ile öyle bir fikri konuşuyorduk ki yapıldığını görsen ölürsün :'(
  4. Salturbone

    Bilgisayarım Nasıl ve Oyun Önerileri

    Yooo çok rahat oynuyorum :P
  5. Salturbone

    Bilgisayarım Nasıl ve Oyun Önerileri

    işlemci bir bf3'e dayanmaz ölür.
  6. Salturbone

    Bilgisayarım Nasıl ve Oyun Önerileri

    O işlemci 130 TL la o_O
  7. Salturbone

    Serverime nasıl Texture Pack yükleyebilirim ?

    Dibine kadar inip en son bağlantıyı kopyala seçeneğinden yollayın :'(
  8. Salturbone

    Serverime nasıl Texture Pack yükleyebilirim ?

    box.com a yükle. Dropbox artık direkt link desteklemiyor :'(
  9. Salturbone

    LEGO Movie Videogame alsammı ? [ACİL]

    Ya bak şimdi; Ekran kartının modeline bakılır (ve tabii bir de markasına). boyutuna göre olsaydı @rayandu06 nın bir mesajındaki gibi, "8 GB hafızalı 630 model ekran kartı 500 TL 2 GB hafızalı 780ti 2000TL. Vatan kazıkçı !"
  10. Salturbone

    LEGO Movie Videogame alsammı ? [ACİL]

    mb'a baksaydı benim bilgisayarımın tf2'yi ultra açması gerekirdi canum :'( ama hl2 de bile ayar kısıyorum :'(
  11. Salturbone

    LEGO Movie Videogame alsammı ? [ACİL]

    Valve da değil. En iyi optimizasyonu sağlıyor :'(
  12. Salturbone

    Yeni skinim sizce nasıl olmuş ?

    Önceki daha eyiydi :'(
  13. Salturbone

    2000 mesaj!

    %51 canum :'(
  14. Salturbone

    2000 mesaj!

    Senün de çok yolun var daha canum :'(
  15. Salturbone

    2000 mesaj!

    -_- :olgun...
  16. Salturbone

    2000 mesaj!

    Your post mans !
  17. Salturbone

    2000 mesaj!

    eheheheh çok komiksin gerçekten ehehehhehe :D Öl ölümlü ! :P
  18. Salturbone

    FPS Oyunlarında İyi Oynamak

    Bir yerlerden aim-bot bulmam gerek :'(
  19. Salturbone

    2000 mesaj!

    Sen daha çok beklersün canum :3
  20. Salturbone

    2000 mesaj!

    Hayır :P
  21. Salturbone

    2000 mesaj!

    Daha fazla :P
  22. Salturbone

    2000 mesaj!

    Bana yetişebilmen için daha 2000 fırın ekmek(mesaj) atman lazım :'(
  23. Salturbone

    2000 mesaj!

    Nassın :'/ Eyisindir inş :'()
  24. Salturbone

    herkes Steam Library'sini göstersin!

    Çünkü çaluşmaduuu :'( :=P
  25. Salturbone

    herkes Steam Library'sini göstersin!

    Benimkine bak :P
Üst