Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Kafanı Dağıtmak İçin Ne Yapıyorsun ?

    Resim çizmek dışında hepsini yaparım aslında :P K013 cihazımdan gönderildi
  2. Salturbone

    Kafanı Dağıtmak İçin Ne Yapıyorsun ?

    Tf2 getiriyorum :( K013 cihazımdan gönderildi
  3. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Güncel lutfen ^_^
  4. Salturbone

    Şöyle Bir Donanım Nasıl ?

    Peki monitörü nereye bağlıyorsunuz ? K013 cihazımdan gönderildi
  5. Salturbone

    Şöyle Bir Donanım Nasıl ?

    Ram değil işlemci kullanıyor diye biliyorum :P K013 cihazımdan gönderildi
  6. Salturbone

    Şöyle Bir Donanım Nasıl ?

    Ekrana görüntü nasıl geliyor o-O K013 cihazımdan gönderildi
  7. Salturbone

    Şöyle Bir Donanım Nasıl ?

    Bi fx x6 6300 yap bakalım şimdi onu, oyundan ziyade bilgisayarın verimli çalışması gerek. 8 gb ram her ne kadar ideal olsa da 4gb ile çok rahat performans elde edebilirsin. R7 260x daha performanslı nasıl oluyor da 250 bf4 û ultrada açıyor ? Muhtemelen 480p idir o :P K013 cihazımdan gönderildi
  8. Salturbone

    Şöyle Bir Donanım Nasıl ?

    Elimdelki işlemci onun yarisi kadar :P Telefondan giriyorum sorry :(
  9. Salturbone

    Şöyle Bir Donanım Nasıl ?

    Neden ekran kartı 260x değil ? Ya da ramler neden 4 gb değil ? Ya da neden işlemci 2.5 ghz ?
  10. Salturbone

    Şöyle Bir Donanım Nasıl ?

    Çok kotu. What is the bütçe ?
  11. Salturbone

    Aklınıza ne geliyor?

    Kebap
  12. Salturbone

    Maxigame

    ben de telefona...
  13. Salturbone

    Maxigame

    Arkadaş mobilden alacağım diyor. Mobilden satan başka bir yer bulamazsın ?
  14. Salturbone

    Maxigame

    Güvenli. Hatta zamanında bu forumda reklamı yapılmış, ana sayfa konusu olmuştu. Yani güvenilir ki kullananlar bu kadar fazla ;)
  15. Salturbone

    MINECRAFT ILLUMINATI!

    Huh :ha:? I don't Understand :(
  16. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    abiler yok. Chat var ;)
  17. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Tmm indev olsun sana :P Tünks cünüm...The Blood Alpha 0.0.0.0.0.1.2 Sürümü yüklendi ! Ayrıntılı bilgi ilk mesajda !
  18. Salturbone

    Epic boss körlük nasil ekliyecem arkadaşlar bi türlü yapamadim

    @__NiqhtRide__ belki yardım eder dicem de çevrimdışı :(
  19. Salturbone

    Epic boss körlük nasil ekliyecem arkadaşlar bi türlü yapamadim

    komut bloğu falan olsaydı yapardım da böyle olmuyor :( (Ya da bilmiyorum..)
  20. Salturbone

    Epic boss körlük nasil ekliyecem arkadaşlar bi türlü yapamadim

    Ya bıraktım diyorum. Zaten epicboss ile o kadar ayrıntılı uğraşmadım. yaptığım tek şey şuydu; Yeni boss'lar türetmek :P
  21. Salturbone

    Epic boss körlük nasil ekliyecem arkadaşlar bi türlü yapamadim

    La bıraktım bu işleri ben :( (@KadirBerk euhehuheuheuehueuhuhueuhu...)
  22. Salturbone

    Komut yazınca bekletmesi [YARDIM]

    biliyorum. Ya sen beni anlayamadın ya da ben anlatamadım :'(
  23. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    belki işlemci değiştirmisndir didim :P ya da anakart :P
  24. Salturbone

    Komut yazınca bekletmesi [YARDIM]

    işte ben de onu yazdım :P
  25. Salturbone

    Komut yazınca bekletmesi [YARDIM]

    bir defa yazınca 5 saniyede 1 defa uygulasın anlamına geliyor la o :p (her 5 saniyede 1 :P)
Üst