Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Komut yazınca bekletmesi [YARDIM]

    Acaba ? Tüm forum benden sonra özendi bu işe (Ya da Schaffer79'dan sonra :p(Skrüpt))
  2. Salturbone

    Komut yazınca bekletmesi [YARDIM]

    Neden bennnn(değil) !
  3. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    Neyi değiştirdin o_O
  4. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    Wow ? ne zaman sistemi değiştirdin ?
  5. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    x1 ile :P
  6. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    Optifine ile tüm ayarları düşürürsen belki :sinirli: Sisteminle övünmekten ziyade arkadaşa oyun tavsiye etmeye çalışıyoruz. TF2 gayet makul bir seçim aslında. İlk başlarda saçma gelebilir (Benim durumum gibi) ama sonrada hırs yapıyorsun işte :P
  7. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    tabii bunu minecraft'ta 900+ fps alan şahıs söylüyor <_<
  8. Salturbone

    Oyun Önerin Bana !

    TF2 yi en yüksek ayarlarda oynamaya çalış bak ne oluyor :P
  9. Salturbone

    Where is the uyanıklar ?

    Uuuuuuuuuuu bonzai almıcam bi dal :P
  10. Salturbone

    Mount & Blade: Warband daha fazla indirime girer mi ?

    Evet 18 TL idi :( K013 cihazımdan gönderildi
  11. Salturbone

    1 DİLEK HAKKIN VAR!!!!!

    Hayır olmasını diliyorum. Çünkü 2 hakkım vardı :P K013 cihazımdan gönderildi
  12. Salturbone

    1 DİLEK HAKKIN VAR!!!!!

    Benim dileğim ! Herkesin dilek hakkının silinmesi ve mutlu barış dolu yaşam :P K013 cihazımdan gönderildi
  13. Salturbone

    Mount & Blade: Warband daha fazla indirime girer mi ?

    No iyi oyun ya. Bi ara complete 18 TL olmuştu. Ama kaçırdım :( K013 cihazımdan gönderildi
  14. Salturbone

    Mount & Blade: Warband daha fazla indirime girer mi ?

    HL Complete al rahatına bak :P K013 cihazımdan gönderildi
  15. Salturbone

    Mount & Blade: Warband daha fazla indirime girer mi ?

    Belli olmaz . Mount'a ilk defa indirim geldiğini görüyorum şahsen ^_^ K013 cihazımdan gönderildi
  16. Salturbone

    1 DİLEK HAKKIN VAR!!!!!

    Konu aransaydı dağılın genjler :P
  17. Salturbone

    1 DİLEK HAKKIN VAR!!!!!

    2 dilek hakkı daha :P ne de olsa sonsuz değil, değil mi :P
  18. Salturbone

    Tam Trolluk Herobrine Şakası

    La özentinsiniz süz <_< K013 cihazımdan gönderildi
  19. Salturbone

    Yeni Bilgisayar

    Bilgisayar kullanmasını bilen , oyunda performans düşüşü olmasın diye skype'i kapatandır ! Sonra telden acar o ayrı :P K013 cihazımdan gönderildi
  20. Salturbone

    RECEP BALTAŞ BAKIŞI

    Ben bı idimdın iğrendim erseyi. Adm oln :P K013 cihazımdan gönderildi
  21. Salturbone

    Where is the uyanıklar ?

    Evet gençler partiye devam !! K013 cihazımdan gönderildi
  22. Salturbone

    Where is the uyanıklar ?

    İyi iyi gezin siz :P Ama çekirdeğe please stop ! Deyin ;) K013 cihazımdan gönderildi
  23. Salturbone

    Where is the uyanıklar ?

    Çay söyleyeyim abime iyi gelir :P K013 cihazımdan gönderildi
  24. Salturbone

    Where is the uyanıklar ?

    î so sorry. î don't understand K013 cihazımdan gönderildi
  25. Salturbone

    Where is the uyanıklar ?

    Nerede uyanık kalan arkadaşlarım ? Hadi gelin sohbet edelim !!! Ahmet abi herkese benden Çay !!!!!
Üst