Bırak onları hiçbir işlemci dayanmaz ona. isterse yıllar geçsin. Herhalde o zamana kadar (ortalama 4 yıl) en fazla overclock olmadan 6.8Ghz ye geliriz. Ki böyle bir işlemci 1.9.9 sürümünde olası yenilikleri kaldıramayacak kadar az olur. Bu yüzden daha erken Minecraft 2'yi çıkarmak ve daha akıcı...