Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    2 Konu aşağıda... Ve istediğim şey hikaye yazmaktan ziyade oyunun uzaması için acayip nedenler bulunması ^_^
  2. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Örnek metin rica etsem ?
  3. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Elbette. Herhangi bir sakıncası olmaz ^_^ Ama tek sorun şu. Minecraft bilgisayarımda açılmıyor resim yollasan daha iyi olur ^_^
  4. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Merhaba, Oyunum için küçük bir ekip toplamak istedim. Ama merak etmeyin herkesin başarabileceği türden şeyler isteyeceğim. İstediğim alanlar; -Hikaye -Hayalperest -Pixelart Hikaye: Hikayenin olabildiğince derin olması benim için daha iyi olur. Herkes hikaye yazabilir ^_^ Bunların yanında...
  5. Salturbone

    Oyun yapımı

    Heh işte. Ben o hesap makinesi için günlerimi harcarım. Bir de web tarayıcı dedin de aklıma bir şey geldi. Bir arkadaşım ödenmemiş faturalar ile ttnet'in açığını bulup olmayan internete bağlandı ehjehe :D
  6. Salturbone

    Oyun yapımı

    Aşırı basit kullanımı. Plugin yerine skript yapmak gibi. Adam gibi uğraşıp günlerimizi harcayarak yapacağımız programların 15 dk gibi kısa bir zamanda yapılmasını sağlıyor. Ayrıca kolay şeyleri sevmem ehehe :D
  7. Salturbone

    Oyun yapımı

    Unutmadan söyleyeyim dedim. Anti-Visual !
  8. Salturbone

    Oyun yapımı

    Ben bildirim gelmiyor diye ölüyorum. bu bildirim geliyor diye ölüyor. Tuz mu la bu bildirimler gelmediğinde öldürüyor geldiğinde öldürüyor ?
  9. Salturbone

    Oyun yapımı

    Ayran içip kafa bulmuş işte ^_^
  10. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    Biraz kendini düşünmeye başla. Biri sana bir şey veriyorsa (ve bu şahısa güveniyorsan) al...
  11. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    @zombiespaceman1 inat yapma dıstım...
  12. Salturbone

    Amd ile 8.4GHz

    bizde o bile yok :(
  13. Salturbone

    Amd ile 8.4GHz

    AMD zaten sürekli tercihimdir eehehe :D
  14. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    Oyun zaten vardı la bende ehehe :D
  15. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    sana atayım bari oyunu steam adresini ver eheh :D
  16. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    Oha şansa bak :D
  17. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    Hade cekilisyap.com dan ayarla sonra linki bıraya at bro...
  18. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    *Adınız Ve Soyadınız : Kadir Berk Y(Soyadı)R *Steam İsminiz : Profilimde yazıyur (istersen sadece messaja bakabülürsün..) Ulaşabileceğim Yerlerden (2 sinden birini yada hepsini doldurunuz.) Skype: kadirberk999 Facebook:nu Eğer Skype yapıyorsanız Skype Resminiz:Gardon Het
  19. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    Tamam soldaki sensin :olgun:
  20. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    Hangii sensun ?
  21. Salturbone

    Payday:The Heist Çekilişi Yapıyorum :)

    hediye kutuna atıp herhangi bir arkadaşına yollayabiliyorsun ehehe :D
  22. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Her şeyini öğrenerek sıfırdan yapmak kanaatindeyim. Yine de teşekkürler ^_^
  23. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Dediğim gibi yapım aşamalarını takip etmenizi istiyorum ^^
  24. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Gelişim aşamamızdaki Alpha 0.0.0.0.0.0.2 sürümü gelmiştir ! Gerekli açıklama İlk mesajda mevcut...
  25. Salturbone

    Gercek Hayat vs. Minecraft(Bu seferki pek komik olmamıs olabilir ama öbürü daha iyi olacak)

    :lol: benim anlamadığım şey kıyafet değiştirirken nasıl aynı yerde durdun as:DAS:DQW:REQWE:
Üst