Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Oyun yapımı

    ben ise hala @Schaffer79 u bekliyorum o_o
  2. Salturbone

    İsimlerimizin [forum] Anlamı

    KadirBerk=Şahsi adım olur kendisi. Ramazan ayının 26. gününü 27 sine bağlayan gecenin adıdır. (Ki tam bu günde doğmuşumdur...) Berk ise annemin zorudur...
  3. Salturbone

    Oyun yapımı

    Tamam görelim :alay: Bu arada devretmek istersen bana devredebilirsin kendi oyunum için toplarım hani ehehe :alay:
  4. Salturbone

    Oyun yapımı

    Q:WERQW:EQTQQWQWEQWQWERQR:QRQ:WR:QW:R:QW:RQWRQ:EQWE:QWEQW:EQW:EQW:EQW:EQW:EQW:E:QWE:Q:E:QWE:QWE:QW:EQW E Q:We qwe: QWe q. E.QW. E.Q WE.qw e. qw e. QW.e Aşırı sesli güldüm :lol: Ama doğru noktaya değinmişsin hany :D
  5. Salturbone

    Oyun yapımı

    @Schaffer79 arkadaşa anlat da cahil kalmasın ülkemiz eheheheh :alay:
  6. Salturbone

    Oyun yapımı

    Türkiye'de en az 5 oyun yapımında çalışmış olmak gerek ? Çok yanlış gelmişsin uyansan iyi edersin ;)
  7. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Hayır -_- Sen bunu yapamazsın ve yapsan bile desteğe layık olmazsın...
  8. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Bilgisayarına geçtiğinde bak ^_^
  9. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Arkadaş zaten cevap vermiş. Ama ben de ekleyeyim dedim. Uygulamayı açtığınızda boş bir ekran çıkıyor. yani daha o pencereyi hallettim :) İndirip bakın 2 kb'dan bir şey olmaz :D
  10. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Tamam işte sadece onu hazırladım daha ehehe :D Changelogları okumadın mı ?
  11. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Java yüklü değilse sorun sendedir ^^. Burada indiren herkes çalıştırmış ^^
  12. Salturbone

    Birkaç Soru

    Orası sadece tanıtım için :sinirli:
  13. Salturbone

    Birkaç Soru

    Sadece tanıtım orası.Benim demek istediğim" harita ve mod yapımcıları "gibi bir bölüm...
  14. Salturbone

    Birkaç Soru

    Merhaba, Şu soruların cevabını toplu bir şekilde almak istedim; 1-PluginTürk forumuna ne oldu ? 2-ModTürk(Yada Benzeri) bir forum açılacak mı ? 3-Sunucu Eklentileri(Plugins) bölümüne eklenti yapanlar için bölüm açılacak mı ? İyi Forumlar...
  15. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Eş anlamlısını da deme... WQE:REWQ:R:WE:RQEWRQEWRWEQRQWEREWQR:Q:WER:QW:EF:ASD:FADS:F:EWR:QWD:QWRQ:ER:QEWR
  16. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    O çerçevenin oluşması için gereken kodları (JFrame) @ForumDoktoru kaynak kodlarını ekledim bakabilirsiniz ;)
  17. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Ad:sadasas. Yükledim deme bana aS:DSASADDQE:QWE:Q:WEW
  18. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Tamamen eclipse(java) kullanarak yapacağım. Aksiyonu okuduğunuz hikayeden sonra başlıyor ;)Kodlamaya başladım ve ilk sürümü yayınladım ! (Kısaca Güncel !)
  19. Salturbone

    Steam Para Sorunu

    Change.org mantığı biraz farklı. Eğer istenilen olmazsa slot artıyor ;) İstenilenin olup olmadığını da kampanyayı başlatan belirliyor ;)
  20. Salturbone

    iPhone 7 Çıkmayacak!

    Her şeyi bırak ben sadece resime güldüm ehehhe :D
  21. Salturbone

    Yazı Yazma Stili (Konu-Dışı Yardım)

    1.Sınıflar için güzel yazı kitapçıkları var. Ayrıntılıca yaparsan belki :alay:
  22. Salturbone

    Yakın arkadaşlar. (Öneri)

    Benim dediğimden bir farkı yoktu zaten iihihih :D
  23. Salturbone

    Yakın arkadaşlar. (Öneri)

    Beslemelerine bak ^^
  24. Salturbone

    Herkese Merhabalar ! Ben TheLeqendRS

    O_o Sonunda sorun çözüldü demek xD
  25. Salturbone

    Windows 7 CD Okumuyor

    Emin değilim ama bi yonga setini güncelle ;)
Üst