Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Steam Para Sorunu

    Bazı oyunlar ise olduğundan pahalı gözüküyor işte <_<
  2. Salturbone

    Steam Para Sorunu

    Kampanyayı ben başlatmadım. Tamamen alıntı... Bu sorunlar döviz yüzünden. Adamlar dövize bakmak yerine kafadan hesaplamışlar -_-
  3. Salturbone

    Steam Para Sorunu

    Steam'in Türkiye'deki oyunculara büyük bir kıyak yaparak, kuru lehimize çevirip oyun fiyatlarını indirdiğini daha önce duymuştuk. Ancak bu rüya kısa sürdü. 1 dolar 1.5 TL'ye çevirilmişti. 112 TL olan Civilization: Beyond Earth indirim ile 70 TL'ye inmişti, ancak bir gün sonra fiyatı 170 TL...
  4. Salturbone

    Görüntü Bağdaştırıcı Sürücüsü

    Bilmiyorum :( 7 yıllık şeyi aklımda nasıl tutayım :( Daha dün kasanın içini açıp temizledim ekran kartının üzerinde bile yazmıyordu :(
  5. Salturbone

    Görüntü Bağdaştırıcı Sürücüsü

    ATI Radeon HD 3400 Series (3450)
  6. Salturbone

    Görüntü Bağdaştırıcı Sürücüsü

    Tam anlamadım ama ekran kartı sürücümün internet adresi şu : http://support.amd.com/en-us/download/desktop/legacy?product=legacy2&os=Windows%208%20-%2064
  7. Salturbone

    Görüntü Bağdaştırıcı Sürücüsü

    Catalyst Control Center olur kendisi...
  8. Salturbone

    Görüntü Bağdaştırıcı Sürücüsü

    Ekran kartı sürücüsünün son güncellemesi 2012'de yapılmış <_<@Alps please help mö :(
  9. Salturbone

    Dragon Cave Akımı

    O tava markasının yazılışı daha farklı cnms :D
  10. Salturbone

    Dragon Cave Akımı

    adf . ly de frame banner ile yaparsanız bu işten para bile kazanırsınız hany ihihih :D
  11. Salturbone

    Anket - Hangi Browseri Kullanıyorsunuz ?

    Zamanında yürümeyi öğretti. Bıraksın biz koşarık ihihih :D
  12. Salturbone

    Anket - Hangi Browseri Kullanıyorsunuz ?

    İngilizcemin çok iyi olduğunu söylemedim...
  13. Salturbone

    Anket - Hangi Browseri Kullanıyorsunuz ?

    The king Of Google Chrome for Internet Browser !
  14. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    İşte bu yüzden aklımdaki oyun fikrini uygulamaya çalışıyorum eheheh :D
  15. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    En çok şu entity-blocks ve gui'lere başlamak istiyorum. Ve bunları denemek için bile olsa fikir üretemiyorum (danışacak kimse yok. İstanbul sahil herkes cahil mübarek ! (Herkes dediğime bakmayın elbette saygı duyduğum/değer verdiğim/zeki,dahi,profesör nitelikli insanlar var ;)))
  16. Salturbone

    Skript Öğretecek Mübarek Aranıyor

    Hayır bir akıllı(cahil) arkadaşımız daha katılmış. Schaffer'in adı Karahan. Çok cix bir isim ehehe :D
  17. Salturbone

    Görüntü Bağdaştırıcı Sürücüsü

    Görüntü Bağdaştırıcısı (Ekran Kartı) sürücüsü (Driver) yüklenirken her şey düzgün gidiyor ama... CCC (Catalyst Control Center) falanıydı filanıydı her şeyi yükleniyor bir tek ekran kartı sürücüsü (90 MB'lık kod yığınıdır kendisi) yüklenmiyor. Ekran Kartım ; -ATI Radeon HD 3400 Series (3450)...
  18. Salturbone

    Skript Öğretecek Mübarek Aranıyor

    Böyle kalırsınız işte ehehe :D İmzamı oku direkt olarak hakaret yönlendirmek istemiyorum ihihiih :D
  19. Salturbone

    Skript Öğretecek Mübarek Aranıyor

    Skript java ile yapılmıyor sallayın ama az sallayın lütfen <_< Eğer ingilizcen iyi ise gayet kolay bir şekilde skript yapabilirsin. Eğer ingilizce kaynaklardan bir şey anlayabiliyorsan bir bak derim. Çünkü türkçe kaynaklarda ayrıntılı anlatım bulamazsın (Gerçi @Schaffer79 yapmıştı ama grup...
  20. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    Tabii her ayrıntısı ile bilince öyle oluyor sende. Bir konu aç al fikirleri nasıl olsa yaparsın hemen kodlamaya başla. Yanlış anlama atar yapmıyorum ama benim yapabileceğim düzeyde aklıma bir tane atom kadar fikir gelmiyor :/
  21. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    Bir de bana sor. Fikir bulacam diye ölüyorum :S
  22. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    Ctrl+S ile kaydedebilirsin ehehe :D
  23. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    Kırmızı ünlem mi ? Kırmızı X işareti olur genelde. Ünlem eclipse'de sarıdır ;) Ve bir sorun yaratacağını sanmıyorum. Ben de çok karşılaştım ehhehe :D
  24. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    Pek bir şey değişeceğini sanmıyorum. Shift+Sağ tık mantığı ile aynı nede olsa B) Tavsiyem "temiz kurulum(format)" ile Windows 8.1'e geç B)
  25. Salturbone

    Mod Kodlama Eclipse Sorunu ! Lütfen İçeri.

    Bilgisayarın zararlı yazılımlardan korunmasını sağlayan şeyleri (virüs programı/güvenlik duvarı vs.) kapatıp da kodları tekrar yazmayı dener misiniz ?
Üst