Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    Sen öyle san.Benim gizli pencereden açtıklarımı bir bilsen :D -Alper (Red_) (Not:Yanlış anlama açık saçık şeyler açmıyorum.)
  2. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    O klip çok güzel :D .ss -Alper (Red_)
  3. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    Bende Creepypasta Türkiye'nin kurucusuyum.Onları okuya okuya kafam güzelleşiyor -,- -Alper (Red_)
  4. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    Kafam senden bile güzel... -Alper (Red_)
  5. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    Bana hiç ban atmadılar :lol:
  6. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    /ban azlaaz /ban-ip azlaaz
  7. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    Sen de baş kaldırıyorsun. Ama farkında değilsin <_< -Kadir
  8. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    Biz baş kaldıranlardanız. Sen sakinsin -Kadir Güzel de olur -Kadir
  9. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    O zaman başka forumlarda da dolaş. Benim şu an kullandığım 5 forum var güncel olarak. -Kadir
  10. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    O zaman sen başka forumlarda hiç dolaşamazsın <_<
  11. Salturbone

    Son Günlerde Artan Banlı Kullanıcı

    Türkçe'yi iyi kullanmayana 1 gün ban vermeliler (Forum dediğin böyle olur) -Kadir
  12. Salturbone

    Sphax PureBDCraft Texture Pack 1.7.10, 1.7.9 Ve 1.7.2

    512x512 yi ekle indirecem -Kadir
  13. Salturbone

    Annem

    Benim ki 2 güne. -Alper (Red_)
  14. Salturbone

    Annem

    Banlanmışız :( Kadir sağ olsun bana hesabını verdi şimdilik.Yetti ama bu forum he. -Alper (Red_)
  15. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Ben kalıyorum...
  16. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Tamam sakin. Sincaplar kavga etmez ne kadar rahat dimi =?
  17. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Konu kirletme mod on = adasfsaffadsfafasfadfafafafasfafasdfasfaDADFASFASFA
  18. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Daha çüzel ;)
  19. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Mesajları silmeyin loo ! Silersem ölücem (Artık silersen ölüceksin muhahaha (devil))
  20. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Konu ! Arşiv ! (Red_ Yenisini başlatır yok skıntı ;) )
  21. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    YOK LA KAÇMAYIN ÇATIŞACAZ. TOMALARI GETİRİN !
  22. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Herkes partiye kaçtı biz burda takılak ;)
  23. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    Beni de veğen !
  24. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    *Yatarken mesaj yazma qeyf*
  25. Salturbone

    Red'in Partisi vol.2 !

    inş cnm ya :)
Üst