Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    MİNECRAFT CRASH REPORT HATASI

    TitaniumGL Yükle.Olmazsa ekran kartı son sürümünü yükle (sitesinden değil.Özel yerlerden bul ben öyle yaptım...) ._. ._.
  2. Salturbone

    Server Açıyorum Önerileriniz ?

    Fiyatı biraz daha azalt sırf bununla para kasmasınlar mesela 32 tanesi 16 olsun... ._.
  3. Salturbone

    Server Açıyorum Önerileriniz ?

    biraz daha büyüt. viphammadde de böyle olsun sadece nadiren diamond ore fln koy. ._.
  4. Salturbone

    Yardım Edermisiniz

    resim haritaya geçiyor. o haritayı eşya çerçevesine koycaksın. ._.
  5. Salturbone

    Yardım Edermisiniz

    ImageOnMap kullanılarak yapılıyor. Bazı alternatif pluginler tabii ki var. Ama ben bunu öneririm komut ta şu; /tomap [Link] [Link] yerine herhangi bir resmin linkini koycaksın. sonra onu eşya çerçevesine koycaksın. Not: Elinde bir harita bulunmalı !
  6. Salturbone

    Ağır kütleli Güneşler(Yıldızlar) ve Karadelik.

    Vay kitap nasıl da eksik yazmış ! ._. :D Sen beni tanıyamamışsın... :D ._.
  7. Salturbone

    Ağır kütleli Güneşler(Yıldızlar) ve Karadelik.

    Arkadaşlar öncelikle belirtmek isterim ki bunları bu gün okuduğum bir kitaptan alıntı yaparak özet halinde yazıyorum. Güneşler oluşurken öncelikle dağınık bir bulutsu halindedir. Bu bulutsular zaman geçtikçe sıkışır.(Bayağı uzun sürer...) Zaman geçtikçe (Yine :D) bu bulutsular bir kütleyi...
  8. Salturbone

    pluginlerden anlayanlar bakabilirmi cok hatam var

    ödül ? ._. Vericem dememiş ki ? ._. ._. ._.
  9. Salturbone

    Konuyu kapatır mısınız

    Evet ._.
  10. Salturbone

    -Uzay vb. Hakkındaki Slaytım-

    Bu bana attığın dosya mı ? ._. Demek öyle ... :D ._.
  11. Salturbone

    pluginlerden anlayanlar bakabilirmi cok hatam var

    1- Bilmiyorum :D ._. 2-CrackShot ._. 3-RepairSign ._. 4- HoloApi
  12. Salturbone

    /say Plugini Hakkında Yardımm

    /say komutu yerine /tellraw komutu kullan. Senin adın öyle olduğu için öyle yazıyor. ._. Büyük Not ! : /say komuttur plugin değil !
  13. Salturbone

    Muhroom Parkour Map [Minecraft 1.8,snapshot 14w03a__] 1632+ Download

    Canı azaldığında ölmesini snapshot sayesinde başardım.Yoksa onu yapabilmem için çok uğraşmam gerekirdi. tp atmak fln.Canım çok UP UP UP demek istiyor ! :D ._.
  14. Salturbone

    Yavaş İnternet

    https://forum.gamer.com.tr/konu/youtube-ve-twitter-a-dns-ve-vpn-kullanmadan-girmek.191432/ ._. Girip deneyebilirsin... ._.
  15. Salturbone

    Konuyu kapatır mısınız

    redstoneları sakla. ._.
  16. Salturbone

    Server Açıyorum Önerileriniz ?

    mob öldürme başına 0.50 para gelsin. Böylece server daha zor olacaktır.Bazı hırslılar da sürekli server da dolaşacaktır.
  17. Salturbone

    Server Açıyorum Önerileriniz ?

    gayet iyi. hatta end ve nether a gitmek için warp yerine portallardan geçirt. muhtemelen lag oranını azaltacaktır.
  18. Salturbone

    Server Açıyorum Önerileriniz ?

    evet tutar . ._. Hammadde mümkünse başka bir dünyada olsun.Dev gibi bir alana yapın ve 1 hafta ara ile yenileyin.Bu sunucudaki lag oranını azaltacaktır.Event oyunları olmalı ve mümkünse steak olarak item verilmeli (tekli alınanlar hariç) ._. Para kazanmak için pazarlar olmalı (sadece VIP le için...
  19. Salturbone

    Bu Pluginin İsmi Ne La ?

    Konu işgali dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd f-a-t-a-l-e-r-r-o-r ! ._.
  20. Salturbone

    Nasıl yapabilirim ?

    Oyuna özel bir coins sistemi ekleyerek komut bloğu ile yapabilirsin.
  21. Salturbone

    Bu Pluginin İsmi Ne La ?

    HoloApi veya HolographicDisplays. ._.
  22. Salturbone

    İlk parkour mapim lütfen yorum yapınız!!!

    Güzel ama doğma yeri hava . tp yeri yanlış. creative modda başlıyor. açlık efekti vermeyi unutma ._.
  23. Salturbone

    Ekran Gidip Gidip Geliyor

    Fremerate`ni 100 e kısıtla.
  24. Salturbone

    Arch Linux kullanarak yapabildiğim minik KDE işletim sistemi.

    Harika olur ! ._. Kulaklık Mikrofonu kullanabilirsin.
Üst