Kendimi öldürebileceğim bir şey vermemişsin...En son öldürebilecek dedğin şey '' TnT '' olduğu için onu yapayım...@Midoss ile minecraft 250x250'lik tarla yaptıgımız zaman yağmur damlası yerine Tnt yağması sonucu sinirden bilgisayara kafa attım ve ekranın parçalanıp her tarafı kesmesi sonucu kan kaybından öldüm![]()
Yo aslında verdimKendimi öldürebileceğim bir şey vermemişsin...En son öldürebilecek dedğin şey '' TnT '' olduğu için onu yapayım...
Minecraft'a bir sürü mod indirip süper bir şehir yaptım sonrada şehrin üstüne aktif TnT yağdı ve her taraf patladı.Sinirden odayı dağıtmaya başladım.
Duvara tekme atıp dolabın önünden geçerken dolap üstüme düştü ve öldüm
Alttakine Chainsaw (Elektrikli testere) veriyorum![]()
Siradan bir Gundu birşeyleri parçalayip inceleme merakim geldi elime testere aldim arabayi kesmeye başladim fakat keserken arabanin benzin bidonuna denk geldim ve araba patladi bende uzaya uçtum sonra bir solucan deliğinden başka bir evrene geçtim o evrende uzaydaki hiçlik yerine heryes asitti bende eriyip öldum altdakine guneş paneli ve asit veriyorumKendimi öldürebileceğim bir şey vermemişsin...En son öldürebilecek dedğin şey '' TnT '' olduğu için onu yapayım...
Minecraft'a bir sürü mod indirip süper bir şehir yaptım sonrada şehrin üstüne aktif TnT yağdı ve her taraf patladı.Sinirden odayı dağıtmaya başladım.
Duvara tekme atıp dolabın önünden geçerken dolap üstüme düştü ve öldüm
Alttakine Chainsaw (Elektrikli testere) veriyorum![]()
Fifa'yı ve futbolu sevmediğim için diski yere fırlattım. Disk kırılıp sivri bir hale geldi. Evde her zaman çıplak ayakla gezdiğim için ayağıma battı ve kan kaybından öldüm.Güneş panelim güneş ışıklarını aldı ama top haline geldi, topun içine asit de eklenince ölümcül bir top oldu. Casillas topu bana attı, ben asitten yanarak öldüm.
Alttakine FIFA 14 diski veriyorum![]()
Tir tekerliği şişirirken uzun surduğu için uyuya kaldim tekerlek en sonunda hava yemekten patladi ve buna tirin arkasindaki patlayici maddeler de dahil olunca 30 km lik göçuk oluştu.Fifa'yı ve futbolu sevmediğim için diski yere fırlattım. Disk kırılıp sivri bir hale geldi. Evde her zaman çıplak ayakla gezdiğim için ayağıma battı ve kan kaybından öldüm.
Alttakine dedemin Almanya'dan getirdiği 30 yıllık hava kompresörünü veriyorum. (Hala çalışıyor maşallah)
310 sayisini görunce mubarek beyin hata yapti delirdim beni akil hastanesine kapattilar sonra akil hastanesinde doktor koluma sakinleştirici yerine adranelin verdi odadaki herkezi öldurdum daha sonra adrenalinin etkisiyle binayi tutan stunlari kirdim ve binanin altinda kalip öldumSaf saf kula bakarken kendi boynumu kırarak kendimi öldürüyorum :|
Ne vereyim abime?!
Alttakine 310 veriyorum!
310 sayisini görunce mubarek beyin hata yapti delirdim beni akil hastanesine kapattilar sonra akil hastanesinde doktor koluma sakinleştirici yerine adranelin verdi odadaki herkezi öldurdum daha sonra adrenalinin etkisiyle binayi tutan stunlari kirdim ve binanin altinda kalip öldum
Altdakine yikik akil hastanesi veriyorum
Telefondan Yollandi yazim hatalari için kusura bakmayin..
310 Telefonu görunce mubarek beyin hata yapti delirdim beni akil hastanesine kapattilar sonra akil hastanesinde doktor koluma sakinleştirici yerine adranelin verdi odadaki herkezi öldurdum daha sonra adrenalinin etkisiyle binayi tutan stunlari kirdim ve binanin altinda kalip öldum![]()
' ben bunu kastetmiştim! of of
'
310 Telefonu görunce mubarek beyin hata yapti delirdim beni akil hastanesine kapattilar sonra akil hastanesinde doktor koluma sakinleştirici yerine adranelin verdi odadaki herkezi öldurdum daha sonra adrenalinin etkisiyle binayi tutan stunlari kirdim ve binanin altinda kalip öldum
Altdakine yikik akil hastanesi veriyorum
Bestia Mutlumusun ??? O_o
Telefondan Yollandi yazim hatalari için kusura bakmayin..
Gece gece haykirdim ve 2. Kere senin yuzunden diş macunu yuttum O_o
Gece gece haykirdim ve 2. Kere senin yuzunden diş macunu yuttum O_o
Telefondan Yollandi yazim hatalari için kusura bakmayin..