warman11111
Kızıltaş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Evcil Hayvan gitmeyeydi iyiydiHatta ben videosunu çekmiştim ne gülmüştük , yine benim sesimi kaydetmemişti falan xd
Dipnot: kanalım yok , böyle şeyleri adminlere bildirmek için video çekiyorum.
Evcil Hayvan gitmeyeydi iyiydiHatta ben videosunu çekmiştim ne gülmüştük , yine benim sesimi kaydetmemişti falan xd
Dipnot: kanalım yok , böyle şeyleri adminlere bildirmek için video çekiyorum.
guncraft açıldığında noob noob oynamaktan korkuyorumkarşıma iyi oynayan biri çıkmadığından dolayı çok sıkılıyordum ve oynamayı guncraft kapanmadan 1 ay önce bırakmıştım
neyse alıştırma yapabileceğim yabancı bir server biliyorsanız özelden söyleyebilirsiniz
SoullhunterNickin ne ? Ben TheSneakyKiwi.
Lan , bende başkası sandım.Soullhunterforumdaki nickimi değiştirdim
Bu aralar OITC kralı olmayı düşünüyorum zaten şu an ki OITC kralıda noobun biri
her ikisinde de kral olmayı düşünüyorumGuncraft ı bana bırak ?
Bakalım benden yeteneklimisin ? unutma sen daha yeni başlamışken ben guncraft kralıydım.her ikisinde de kral olmayı düşünüyorumen azından guncraft açılana kadar OITC de kral olacağım
Yolo sakin çok uzun zamandır oynamıyorsun ve kolay unutuyorsun hatırlarsan oyuna ikinciye başladığın zaman seni yenebilmiştimBakalım benden yeteneklimisin ? unutma sen daha yeni başlamışken ben guncraft kralıydım.