WolfTeam Eskiden Daha Güzeldi...

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
yakaşık 3.5 sene önce oynamıştım . Birgün böyle 1-2 sene oynamışım bi açayım dedim böyle bi baktım bi kırmızı saçlı bide sarı saçlı bi dangalak bide gökdelen tarzı bir harita yapılmış içinde kurt avı filan yapılan bi oynayayım dedim 2.5 saat sonra tepkim "Oyun batmış"
 

MuratCan135

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
şimdi houndsuda batırdılar oyun daha fazla olmadı açılalı mavi renkli silahlarım vardı kızıl kertenkele sialhlarım vardı sınırsız süreli joygame bu tabiikide hemen sürelendirmiş 1 haftada silah zırh setleri GG
buarada eskiden wolfteamı büyükler oynardı öyle 5 6 yaşındakiler değil şimdi wolfteamın yaş ortalaması 5 10 arası bizim int kafe zaten full wolfteam 3 yaşında çocuk wolfteam oynuyo int kafede =S
 

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
gariyanı buzla veya güçlüyle çok rahat öldürürdüm şimdi özelin teki bi alev topu atıyo direk ölüyorsun.
 

bluera

Fiercely unapologetic.
Geliştirici
Emekli
En iyi cevaplar
13
Wolfteam'ı JoyGame denilen soyguncu şirket alınca oyun bu hale geldi. :)
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
Wolfteam'ın o zamanki halini CS GO ile kıyaslaman çok komik gülesim geldi. Wolfteam şu anda da eskiden de CS GO kadar kaliteli, iyi grafiğe sahip, özel Skinlere sahip, mükemmel oyun modları, birçok harita hatta kendi haritalarınızı yapıp oynayabileceğiniz bir oyun değildi. Wolfteam'ı gözünüzde çok büyütmüşsünüz :(
 

wasdefg

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Wolfteam'ın o zamanki halini CS GO ile kıyaslaman çok komik gülesim geldi. Wolfteam şu anda da eskiden de CS GO kadar kaliteli, iyi grafiğe sahip, özel Skinlere sahip, mükemmel oyun modları, birçok harita hatta kendi haritalarınızı yapıp oynayabileceğiniz bir oyun değildi. Wolfteam'ı gözünüzde çok büyütmüşsünüz :(
O zaman f2p çok fps oyun yoktu baya tuttu
 
Üst