MineBine
Gurbet elde bir başıma neyleyim?
- En iyi cevaplar
- 0
Mc de çocuk yok mu diyorsun?Şu son 2 yılda eklenen şeyleri kaldırsalar; bide oyun vélétlerden kurtulsa grafikleri falan ücretsiz bir oyuna göre çok çok iyi
Mc de çocuk yok mu diyorsun?Şu son 2 yılda eklenen şeyleri kaldırsalar; bide oyun vélétlerden kurtulsa grafikleri falan ücretsiz bir oyuna göre çok çok iyi
Bende bir süre oynadım artık abiler yüzünden oynanmaz hale geldi ama minecraft daha iyi zaten bırakın volftimiŞu son 2 yılda eklenen şeyleri kaldırsalar; bide oyun vélétlerden kurtulsa grafikleri falan ücretsiz bir oyuna göre çok çok iyi
Öyle bi şey demedimMc de çocuk yok mu diyorsun?
O zaman f2p çok fps oyun yoktu baya tuttuWolfteam'ın o zamanki halini CS GO ile kıyaslaman çok komik gülesim geldi. Wolfteam şu anda da eskiden de CS GO kadar kaliteli, iyi grafiğe sahip, özel Skinlere sahip, mükemmel oyun modları, birçok harita hatta kendi haritalarınızı yapıp oynayabileceğiniz bir oyun değildi. Wolfteam'ı gözünüzde çok büyütmüşsünüz![]()
Counter Strike 1.6'da tutmuştu ama iyi demiyoruz ona da. Metin2 şu an Türkiye'de en çok oynanılan oyunlardandır ama ArcheAge, TERA kadar kaliteli oyun mu değil.O zaman f2p çok fps oyun yoktu baya tuttu