Çok ama Çok Yalnızım Yardım Edin Bea :(

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Evet Arkadaşlar Başlıktada belirttigim gibi çok yalnızım varmı çözümü olan :(
Sabah Akşam PC başındayım içim dışıma çıktı ne yapıcam Arkadaş Desen 2 3 tane onlarda yanımda degil cidden çok sıkıldım artık
Sevgilim de yok :( Kendimi Çok Yalnız Hissediyorum Napıcam Laaaaaan ;(
 

Sweadex

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Asosyal olmuşsun dostum.Çık dışarı biraz dolaş tek başına , yeni arkadaşlar edin top oyna mahallede vs. ... Tüm gününü bilgisayarda geçirirsen tabikide yalnız olursun.
 

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sitede oturuyorum ve futbola bayılırım fakat futbol oynicak kimse yok koca sitede canımı sıkanda o kimsede dışarı gelmiyor gelselerde ancak oyun sohbeti :D Cidden sıkıldım artık
 

Elfen

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Asosyelliğini kendin yenebilirsin kimse sana yardım edemez boşuna böyle konular açma hayallere dalıp gidersin ancak denendi onaylandı.
 

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Asosyelliğini kendin yenebilirsin kimse sana yardım edemez boşuna böyle konular açma hayallere dalıp gidersin ancak denendi onaylandı.
Nasıl Yenerim Peki Napiyim dışarı çıkıp bisiklet sürsem diyicem çok saçma geliyor :( sürüp gelcem kimsede yok öyle hava alıp gelirim
 

Elfen

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Nasıl Yenerim Peki Napiyim dışarı çıkıp bisiklet sürsem diyicem çok saçma geliyor :( sürüp gelcem kimsede yok öyle hava alıp gelirim
Sanırım bir kaç tavsiye işine yarar öncelikle asosyel likten çıkmak için en etkili yöntem keko larla biraz takılıp özgüven kazanmak olucaktır ki yaptım gayet güzel he bisiklet sürmek saçma demişsinde sağlık için çok güzel bir şey ayrıca bisiklet sürerken kulaklığını takıp şarkı dinle ? saat 21:00 gibi falan çık uzunca sür hava serinken kafan dağılır yalnız kalsan bile kafan boş olur rahatça evde takılmaya devam edebilirsin sanırsam artık kuscak duruma gelmişsin koşuda yapabilirsin. Üst kısımda önerdiğim kekolarla takıl şaka amaçlı değildi doğru olan bir şey eğer kekolarla takılmam diyorsan arkadaşlarını davet etmeye çalış sürekli pc başında zaman geçiren arkadaş da olabilir gerekirse parasını falan sen öde gidin sinemaya bu aralar gitmeyi düşünüyorsan iki film önerim bari öyle çıkıim konudan.
- Ölümcül deney 6
-
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
ason Bourne
 

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sanırım bir kaç tavsiye işine yarar öncelikle asosyel likten çıkmak için en etkili yöntem keko larla biraz takılıp özgüven kazanmak olucaktır ki yaptım gayet güzel he bisiklet sürmek saçma demişsinde sağlık için çok güzel bir şey ayrıca bisiklet sürerken kulaklığını takıp şarkı dinle ? saat 21:00 gibi falan çık uzunca sür hava serinken kafan dağılır yalnız kalsan bile kafan boş olur rahatça evde takılmaya devam edebilirsin sanırsam artık kuscak duruma gelmişsin koşuda yapabilirsin. Üst kısımda önerdiğim kekolarla takıl şaka amaçlı değildi doğru olan bir şey eğer kekolarla takılmam diyorsan arkadaşlarını davet etmeye çalış sürekli pc başında zaman geçiren arkadaş da olabilir gerekirse parasını falan sen öde gidin sinemaya bu aralar gitmeyi düşünüyorsan iki film önerim bari öyle çıkıim konudan.
- Ölümcül deney 6
-
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
ason Bourne
Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim şimdi biraz çıkim kafa dagıtim bisikletle :) Sinema işinide düşüncem tekrardan teşekkür ederim
 
Üst