SplashTR
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
Evet Arkadaşlar Başlıktada belirttigim gibi çok yalnızım varmı çözümü olan 
Sabah Akşam PC başındayım içim dışıma çıktı ne yapıcam Arkadaş Desen 2 3 tane onlarda yanımda degil cidden çok sıkıldım artık
Sevgilim de yok
Kendimi Çok Yalnız Hissediyorum Napıcam Laaaaaan ;(
Sabah Akşam PC başındayım içim dışıma çıktı ne yapıcam Arkadaş Desen 2 3 tane onlarda yanımda degil cidden çok sıkıldım artık
Sevgilim de yok