PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Öncelikle başarılar dilerim , uzun süredir aktif olan ve bildiğim üzere günlük +80 çeken Türkiye'nin en iyi pvp sunucususunuz tek bir sunucu olarak başarılarınızın devamını dilerim iyi ilerlemeler dileğiyle .
Yorumunuz için teşekkürler.

Optimizasyonlar tamamlandı. FPS sorunları ortadan kalktı.

Yeni antihile eklendi. Kontrol sıklıkları artırıldı. Performans yükseltildi.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
SERVERDE ANTİ HACK KORUMASI VAR DİYORLAR AMA NEDENSE ADAMLAR SANİYEDE 50 KERE VURUYOR BAŞKALARININ SV SİNİ ELEŞTİRECENİZE GİDİN Bİ SVNİZE BAKIN

SERVERDE ANTİ HACK KORUMASI VAR DİYORLAR AMA NEDENSE ADAMLAR SANİYEDE 50 KERE VURUYOR BAŞKALARININ SV SİNİ ELEŞTİRECENİZE GİDİN Bİ SVNİZE BAKIN
Öncelikle bağırmanıza gerek yoktu. Burası sakin kalmanız gereken bir yer. Şimdi şuna değinelim. Sunucuda performans düştüğü zaman hile engelleme sistemi kendini devre dışı bırakabilir. Bunda hiçbir problem olduğunu sanmıyorum. Performans (TPS) yükseldiği zaman ise yeniden kendini aktif edebiliyor. Haksız atılınca küfür yiyoruz, atmayınca yine suçlu olan biz oluyoruz. O halde kendiniz java öğrenip iyi bir antihack yazmaya ne dersiniz ?
 

LASTBLOW23

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Öncelikle bağırmanıza gerek yoktu. Burası sakin kalmanız gereken bir yer. Şimdi şuna değinelim. Sunucuda performans düştüğü zaman hile engelleme sistemi kendini devre dışı bırakabilir. Bunda hiçbir problem olduğunu sanmıyorum. Performans (TPS) yükseldiği zaman ise yeniden kendini aktif edebiliyor. Haksız atılınca küfür yiyoruz, atmayınca yine suçlu olan biz oluyoruz. O halde kendiniz java öğrenip iyi bir antihack yazmaya ne dersiniz ?


BENİM svm olsa yapardım kardeşim senin gibi bos yere düzensiz bi sv açmıyorum :D svn laglı ise kaldır ben sna burda bunu söylemek istiyorum bos yerede ban atmayın yani sorun yok :D siz kimin hek olduğunu kimin hek olmadığını bilemicekseniz bu işi bırakın bence :D
1/10
 
Üst