Öncelikle bağırmanıza gerek yoktu. Burası sakin kalmanız gereken bir yer. Şimdi şuna değinelim. Sunucuda performans düştüğü zaman hile engelleme sistemi kendini devre dışı bırakabilir. Bunda hiçbir problem olduğunu sanmıyorum. Performans (TPS) yükseldiği zaman ise yeniden kendini aktif edebiliyor. Haksız atılınca küfür yiyoruz, atmayınca yine suçlu olan biz oluyoruz. O halde kendiniz java öğrenip iyi bir antihack yazmaya ne dersiniz ?
BENİM svm olsa yapardım kardeşim senin gibi bos yere düzensiz bi sv açmıyorum

svn laglı ise kaldır ben sna burda bunu söylemek istiyorum bos yerede ban atmayın yani sorun yok

siz kimin hek olduğunu kimin hek olmadığını bilemicekseniz bu işi bırakın bence

1/10