[Yardım Lazım] GPU'm Aşırı Isınıyor.

FuryRS

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Konun AMD ile alakası yok. Olay fan hızı ile yada yazılımsal bir sorun veya fazla yüklenme ile alakalı. bana oyun oynarken 100 dereceye çıkan normal bir AMD kart söylermisin ? "amede ısınıyor" demeniz bitiriyor beni
Sorunun Temel Kaynağı AMD dir. Nvidia Tarafına Bakarsan Ürettiği GPU İşlemcilerin AMD ye Kıyasla Daha Düşük Nanometre İle Üretildiğini Görüceksindir. Ayrıca Arkadaşın Kullandığı AMD Radeon R5 220 Ekran Kartı 40 nm İle Üretilmiş Bir Ekran Kartıdır.
 

33ismet99

Zombi Katili
En iyi cevaplar
3
Ben Nvidia ısınıyor veya AMD ısınmıyor demedim. ısınabilir ama 100 derecelik bir ısıya "amd ise normal" demek ? mantık dışı
 

Bernard

Бернард
Danışman
Geliştirici
En iyi cevaplar
61
Ben Nvidia ısınıyor veya AMD ısınmıyor demedim. ısınabilir ama 100 derecelik bir ısıya "amd ise normal" demek ? mantık dışı
Testlerdeki sıcaklık değeri ile performans farklarına bakar mısınız. Özellikle yaz aylarında artık sıcaklıklar 40 dereceye kadar ulaşabiliyor. Ve bilgisayardaki fanlar direk dışarıdaki havayı içeriye üflüyor.
 

33ismet99

Zombi Katili
En iyi cevaplar
3
Testlerdeki sıcaklık değeri ile performans farklarına bakar mısınız. Özellikle yaz aylarında artık sıcaklıklar 40 dereceye kadar ulaşabiliyor. Ve bilgisayardaki fanlar direk dışarıdaki havayı içeriye üflüyor.
Fan ile AMD'nin bir ilgisi yok soğutma sistemini yapan firma asus , sapphire , msı gibi markalar

burda gelipte r5 220 ile GTX 1070 seahawk ısılarınımı karşılaştırıyoruz ? 40 derece fark olucak
 

Bernard

Бернард
Danışman
Geliştirici
En iyi cevaplar
61
Fan ile AMD'nin bir ilgisi yok soğutma sistemini yapan firma asus , sapphire , msı gibi markalar

burda gelipte r5 220 ile GTX 1070 seahawk ısılarınımı karşılaştırıyoruz ? 40 derece fark olucak
Sonuçta aynı firmaların başka kartlara yaptığı fanlar. Ve bu fanlarda ne kadar soğuyor kartlar. R480 ile gtx1060 karşılaştırabilirsin.
 

Vertex

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Hocam fanları açtıgımda direk soguyor ama açmassam direk en az 100derece normal bir amd kartı oyun oynarken
Eski ekran kartı, gayet normal. Benim de ekran kartım senin gibi eski, benim amd radeon hd 4750
tek fanlı ve büyük değil, 2006-2007 gibi yıllarda üretilmiş yanlış hatırlamıyorsam

senin de oldukça eski, benim şu an pc 2006 model bir pc, yaklaşık 11 senedir kullanıyorum bundan önce ki ekran kartımı amd radeon idi ama çok kötüydü, ses çıkarmazdı ama mc yi bile zor kaldırırdı :D
elime az para geçti, sıfır aldım ama eski aldım csgo, gta 4, sniper elite gibi oyunları kaldırıyor işlemci onlar izin verse gta 5 te açabilir
tek sorunu fan, fanı tek ve küçük pek işe yaramıyor, çalışıyorum zaten çalışıyorum ki düzgün bir parça takayım sende çalış para kazan ve parça al
 
Üst